نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۲

با نمایشی جدید از گیم‌پلی Assassin’s Creed Valhalla تاریخ انتشار این بازی مشخص شد [Ubisoft Forward 2020]

در جریان رویداد دیجیتالی Ubisoft Forward و با نمایشی نسبتا طولانی از روند بازی Assassin’s Creed Valhalla، تاریخ انتشار این اثر مورد انتظار مشخص شد.

یوبیسافت همانطور که وعده داده بود، امشب و در جریان رویداد دیجیتالی Ubisoft Forward به رونمایی از آثار و برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۰ پرداخت. یک رویداد جمع‌وجور و پرملات که طی آن، بازی‌های متنوعی نمایش داده شدند.

بدون شک، جدیدترین قسمت از سری اسسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Valhalla یکی از آن آثاری بود که منتظر دیدن نمایشش در این رویداد بودیم و حالا، در جریان آخرین اخبار بازی و طی یک نمایش حدودا ۶ دقیقه‌ای، هسته‌ی گیم‌پلی، داستان و دنیاسازی بازی نمایش داده شد. بازی در دوران هجوم واکینگ‌ها به خاک انگلستان جریان دارد و گیمر، در نقش یک وایکینگ با نام «ای‌ور» [یکی از دو شخصیت قابل بازی] بازی را پیش خواهد برد. در «والهالا» به‌نظر قرار است با خشن‌ترین و خونین‌ترین نسخه از سری اسسینز کرید طرف باشیم! مکانیک‌های کامبت و مخفی‌کاری بازی در این نمایش به‌شکلی گسترده به‌تصویر کشیده می‌شوند. بازی یک دنیای گسترده با زیست‌بوم‌های متنوع و بسیار زیبا را در در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد.

در پایان نمایش بازی، معلوم شد که بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) راهی کنسول‌های نسل هشتم و نهم یعنی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر‌‌های شخصی و گوگل استیدیا خواهد شد. در ادامه توجه شما را به این تریلر جدید و دیدنی، جلب می‌کنیم.


دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده