نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۰

شایعه: تاریخ انتشار بازی eFootball PES 2021 فاش شد

طبق شایعات و اطلاعات منتشر شده از چندین منابع مختلف، کونامی جدیدترین شبیه‌ساز فوتبال خود تحت عنوان eFootball PES 2021 را در تاریخ ۲۵ شهریورماه روانه بازار می‌کند.

طبق سنت هر ساله هرچه به اواخر تابستان و زمان انتشار دو بازی شبیه‌ساز ورزش فوتبال نزدیک می‌شویم، تب‌وتاب و هیجان طرفداران یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های دنیا به اوج خود می‌رسد. از آنجایی که کونامی و الکترونیک آرتز به ترتیب با سری Pro Evolution Soccer (PES) و فیفا (FIFA) دو بازیگر اصلی این سبک در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند، انتظارات و توقعات زیادی نیز برای هر نسخه جدید از آن‌ها وجود دارد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید درحالیکه الکترونیک آرتز چندی پیش در رویداد خود تریلر کوتاهی از فیفا 21 را به‌نمایش گذاشت، اما از طرف مقابل کونامی هنوز بنابه دلایل نامعلومی از نسخه بعدی مجموعه PES که از سال گذشته به eFootball PES تغییر نام داد، را رسما رونمایی نکرده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات و شایعات زیادی از منابع مختلف درمرود تاریخ عرضه بازی eFootball PES 2021 منتشر شده است. براین اساس به‌نظر می‌رسد ۲۵ شهریور امسال (۱۵ سپتامبر) طرفداران می‌توانند جدیدترین نسخه از این سری را تجربه کنند.

طبق گزارش‌های متعدد، احتمالا کونامی در اقدامی عجیب و برخلاف رقیب خود، امسال قصد دارد نسخه جدید شبیه‌ساز خود را به‌صورت یک به‌روزرسانی از بازی PES 2020 در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

در حالیکه الکترونیک آرتز تاریخ ۱۸ مهر (۹ اکتبر) را زمان عرضه FIFA 21 اعلام کرده و کونامی معمولا عادت دارد بازی خود را کمی زودتر از رقیب روانه بازار می‌کند، تاریخ ۲۵ شهریور نیز منطقی به‌نظر می‌رسد.

البته باید توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات تنها حدس‌وگمان و شایعه‌ای بیش نیست و تا زمان تایید رسمی کونامی نمی‌توان با اطمینان از صحت و درستی آن صحبت کرد.

نظر شما در خصوص اتشار بازی PES 21 به‌صورت یک به‌روزرسانی چیست؟ آیا در صورت وقوع چنین اتفاقی سیاست کونامی را می‌پسندید؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع altchar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده