نویسنده: رضا اسکندری
// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

مسابقات جام ملت‌های اروپا به بازی PES 2020 اضافه شد؛ پخش تیزر جدید

کونامی در بیست و پنجمین سالگرد بازی PES 2020 محتویات بسیار زیادی را حول محور مسابقات جام ملت‌‌های اروپا به این بازی اضافه کرده است؛ این محتویات برای بزرگداشت رقابت‌های جام ملت‌های اروپا خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت کونامی تصمیم گرفته است تا محتویات جدیدی را برای بازی Pro Evolution Soccer 2020 آماده و منتشر کند؛ این محتویات درباره‌ی مسابقات جام ملت‌های اروپا خواهد بود. متاسفانه مسابقات جام ملت‌های اروپا که قرار بود هم‌اکنون شاهد آن باشیم به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شده است. بااین‌حال کونامی همچنان امتیاز این مسابقات را در اختیار دارد و لغو شدن این مسابقات در سال جاری باعث نخواهد شد تا کونامی از این امتیاز بسیار مهم چشم‌پوشی کند. زمانی‌که چنین امتیاز مهمی، آن هم در مورد یکی از مهم‌ترین مسابقات فوتبال در جهان را در اختیار دارید، باید راهی برای استفاده از آن پیدا کنید. بنابراین از امروز کاربران این بازی محبوب می‌توانند با مراجعه به بازی از محتویات فراوان و جدید بازی درباره‌ی تاریخ مسابقات جام ملت‌های اروپا استفاده کنند. این محتویات شامل یک دوره‌ی مجازی از مسابقات یورو ۲۰۲۰ و حالت‌های مختلف دیگری خواهد بود.

در  تمام زمان این رویداد بازیکنان می‌توانند در مسابقات گوناگون و روز‌های مختلف مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ شرکت کنند. این بازی‌ها براساس جدول زمان‌بندی‌شده‌ی رسمی مسابقات خواهد بود که هر تیم در مرحله‌ی نخست سه بازی خواهد داشت؛ هر بازیکن یک تیم ملی را انتخاب می‌کند و به‌ همین راحتی مسابقات شروع خواهد شد. بازیکنان با‌توجه‌به عملکردشان در طول مسابقات، روی جریان این حالت از بازی تأثیرگذار خواهند بود. این عملکرد روی نتیجه‌ی به‌دست آمده تاثیر خواهد گذاشت و مشخص خواهد کرد که کدام تیم‌ها به مرحله‌ی بعدی رقابت‌های مجازی جام ملت‌های اروپا صعود خواهند کرد.

درکنار بازی کردن این بخش جدید، کاربران می‌توانند تنها برنده‌ی مسابقات مختلف را پیش‌بینی کنند. شرکت کونامی ۱۰۰ میلیون سکه میان برندگان این بخش به‌طور مساوی در بخش MyClub پخش خواهد کرد. البته برای دسترسی به این محتویات جدید در قسمت MyClub یک‌سری مراحل جدید برای ورود به این رویداد را باید طی کنید. درضمن دسترسی به بهترین بازیکنان ۹ کشور برتر مسابقات مقداری مشکل خواهد بود و در بخش MyClub به‌راحتی نمی‌توانید بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشید.

جزییات رویداد جام ملت‌های اروپا در pes 2020

به‌طور مشخص این رویداد هرگز نمی‌تواند جای مسابقات اصلی جام ملت‌های اروپا را بگیرد ولی قدم مهمی برای بازی PES خواهد بود. شرکت الکترونیک آرتز سرانجام برای بازی FIFA 20 محتویات جدید و خوبی را در طول هفته‌‌های گذشته منتشر کرده است تا بازیکنان آن را برای خرید و بازی کردن بازی FIFA 21 ترغیب کند. حالا نوبت به کونامی رسیده است تا تمام تلاش خود را بکند تا بتواند کاربران بیشتری را در نسخه‌ی بعدی جذب کند؛ انتشار یک نسخه‌ی مجازی از مسابقات جام ملت‌های اروپا بدون شک یک قدم محکم برای کونامی محسوب خواهد شد. نسخه‌ی بعدی بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال به‌دلیل تغییر نسل کنسول‌های بازی بسیار مهم قلمداد می‌شوند.

رویداد جدید بازی PES 2020 برای مسابقات جام ملت‌های اروپا درحال‌حاضر برای کنسول پلی ‌استیشن 4 و کنسول ایکس‌ باکس وان و همچنین برای پی سی در دسترس کاربران خواهد بود. کاربران نسخه‌ی موبایل بازی PES 2020 نیز می‌توانند محتویات این رویداد را روی گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنند. تیزر جدید این رویداد را می‌توانید اینجا مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده