نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

سریال The Crown پس از فصل پنجم به پایان می‌رسد

سریال The Crown با فصل پنجم به ایستگاه پایانی می‌رسد و ایملدا استنتون آخرین بازیگر نقش ملکه‌ی الیزابت دوم خواهد بود.

سریال تاج (The Crown) شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) پس از فصل پنجم به پایان می‌رسد و ایملدا استنتون، نامزد جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم ورا دریک (Vera Drake) و مجموعه‌ی هری پاتر (Harry Potter) نقش ملکه‌ی الیزابت دوم را در فصل پنجم ایفا می‌کند. پیتر مورگان، خالقِ این سریال درام اظهار داشت که «فصل پنجم بهترین موقعیت و زمان برای توقف است» و از نتفلیکس و سونی (Sony) برای حمایت از این تصمیم قدردانی کرد. مورگان پیرو قراردادی کلی که سال گذشته منعقد شد، به تولید پروژه‌ها در کنار نتفلیکس ادامه می‌دهد. مورگان در ادامه بیان کرد:

بسیار هیجان‌زده‌ام که ایملدا استنتون را به‌عنوانِ بازیگر نقش ملکه‌ی الیزابت دوم در فصل پنجم و پایانی معرفی کنم که سریال The Crown را به قرن بیست‌ویکم می‌برد. استنتون بازیگر بااستعدادی است و یک جانشین خارق‌العاده برای کلر فوی و الیویا کلمن خواهد بود.

Imelda Staunton / ایملدا استنتون

دراین‌میان، ایملدا استنتون نیز درباره‌ی سریال The Crown و پیوستن به تیم بازیگری آن اظهار داشت:

من از همان ابتدا عاشق تماشای سریال The Crown بودم. به‌عنوانِ یک بازیگر، از نقش‌آفرینی خاص و منحصربه‌فرد کلر فوی و الیویا کلمن در سریال تاج لذت بردم. واقعاً افتخار می‌کنم که به چنین تیمِ استثنایی و خلاقی می‌پیوندم و سریال The Crown را به نقطه‌ی پایان می‌رسانم.

فصل چهارم سریال تاج درحال‌حاضر مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. سریال The Crown داستان سلطنتِ ملکه‌ی الیزابت دوم را در زمان افول امپراتوری قدرتمند بریتانیا پس از جنگ جهانی دوم روایت می‌کند. این سریال براساس نمایش تحسین‌شده‌ی حضار (The Audience) است و با همکاری پیتر مورگان، نویسنده‌ی فیلم فراست/نیکسون (Frost/Nixon)، استیون دالدری، کارگردان فیلم ساعت‌ها (The Hours) و اندی هریس، تهیه‌کننده‌ی فیلم ملکه (The Queen) تولید شده است که به ترتیب به‌عنوانِ خالق/نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی آن نیز شناخته می‌شوند.

الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جیلین اندرسون در نقش مارگارت تاچر، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر)، اما کورین در نقش دایانا اسپنسر (پرنسس دایانا) و مایکل گور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Crown به ایفای نقش می‌پردازند. درحال‌حاضر می‌توان سه فصل ابتدایی سریال تاج را در شبکه‌ی نتفلیکس تماشا کرد، اما تابه‌حال تاریخ پخش فصل چهارم آن به‌شکل رسمی اعلام نشده است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده