نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

لسلی منویل نقش شاهدخت مارگارت را در فصل پنجم سریال The Crown بازی می‌کند

در فصل پنجم سریال The Crown قرار است بازیگر دیگری نقش شاهدخت مارگارت را بازی کند و این نقش اکنون به لسلی منویل، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار سپرده شده است.

ماه بهمن گذشته بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال The Crown (تاج) برای فصل پنجم خبر داد که فصل پنجم این سریال قرار است فصل پایانی آن نیز باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است نقش شاهدخت مارگارت را در فصل پنجم سریال تاج بازی کند. شبکه Netflix تایید کرد که لسلی منویل، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Phantom Thread (رشته خیال)، نقش شاهدخت مارگارت را در فصل پایانی سریال The Crown بر عهده خواهد داشت. هلنا بونهام کارتر در فصل سوم و چهارم نقش این شخصیت را بر عهده داشت.

همچنین در فصل اول و دوم نیز ونسا کربی نقش شاهدخت مارگارت را بازی کرده بود. علاوه‌بر این نتفلیکس تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم و پایانی سریال The Crown قرار است از سال آینده آغاز شود. این در حالی است که پیش از این تایید شده بود ایملدا استنتون قرار است نقش ملکه الیزابت دوم را در فصل پایانی سریال تاج بازی کند که در فصل سوم و چهارم، این نقش بر عهده الیویا کلمن بوده است. منویل نیز در پیام خود گفت که پیش از این دو بازیگر خیلی خوب این نقش را بر عهده داشتند و تلاش می‌کند تا مانند این دو عملکرد قابل قبولی را داشته باشد.

منویل همچنین گفت که استنتون یک دوست بسیار محترم برای وی است. از نقش آفرینی‌های اخیر منویل می‌توان به فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: سردسته اهریمنان) و سریال Mum اشاره کرد. فصل چهارم سریال The Crown که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در اواخر سال جاری میلادی از شبکه نتفلیکس منتشر شود که مراحل تولید سریال پیش از تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا، به پایان رسیده است. انتظار می‌رود فصل پنجم سریال تاج نیز در ۱۰ قسمت تولید شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده