// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

شرکت اسکوئر انیکس طی دو ماه آتی از چند بازی ویدیویی رونمایی خواهد کرد

باتوجه‌به لغو نمایشگاه E3 2020، شرکت اسکوئر انیکس تصمیم گرفته است تمام تریلرها، رونمایی‌ها و اخبار آماده‌کرده برای آن رویداد را طی چند هفته‌ی آینده تقدیم گیمرها کند.

ویروس کرونا/کووید 19 آثاری متعدد را وادار به تأخیر کرد و در کل تاثیرات قابل توجهی روی دنیای بازی‌های ویدیویی داشت. یکی از بزرگ‌ترین آورده‌های شیوع آن هم این بود که معرفی‌های مرسوم دنیای هنر هشتم، امسال به فشردگی سال‌های قبل تحویل مخاطب داده نمی‌شوند. به بیان بهتر اگر در سال‌های گذشته درصد قابل توجهی از اخبار بازی طی یک هفته و در حوالی نمایشگاه E3 به مخاطب‌ها مخابره می‌شدند، امسال همه‌ی آن داده‌ها درون ۴ ماه پخش شده‌اند. از چندین و چند هفته‌ی قبل ما شروع به دریافت تریلرها و اخبار رسمی کوچک‌وبزرگ در قالب رویدادهای متفاوت کردیم و به نظر می‌رسد که تا ۹ هفته‌ی بعد نیز با شرایط مشابهی مواجه هستیم.

Final Fantasy VII Remake / فاینال فانتزی ۷ ریمیک

از همین سو عجیب نیست که شرکت اسکوئر انیکس هم بگوید برنامه‌ی فشرده‌ی قبلی خود برای کنفرانسی در نمایشگاه E3 2020 را اکنون درون تقویم پخش کرده است. به این معنی که در دو ماه آینده‌ی میلادی (ژوئیه و اوت یا به عبارتی از ماه تیر تا شهریور)، شرکت ژاپنی تصاویر، ویدیوها و اطلاعات متنی تازه‌ای از بازی‌های معرفی‌شده و معرفی‌نشده‌ی خود را تحویل گیمرها می‌دهد.

البته در جلسه‌ی هیئت مدیره‌ی شرکت گفته شد که اسکوئر انیکس در تاریخی هنوز مشخص‌نشده یک کنفرانس دیجیتالی آنلاین هم برگزار می‌کند. آیا قرار است بالاخره از بازی Final Fantasy XVI رونمایی شود یا بزرگ‌ترین اخبار به اطلاعات بیشتر راجع به بازی Project Athia پلی ‌استیشن 5 اختصاص دارند؟ همچنین قابل انتظار است که طی این هفته‌ها اطلاعات و تصاویر جدیدی از  بازی Avengers نیز به اشتراک گذاشته شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده