نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۵

بازی Project Athia با انتشار تریلری برای پلی استیشن 5 معرفی شد

اسکوئر انیکس در جریان رویداد بازی‌های پلی‌استیشن 5 از بازی جدید Project Athia به‌عنوان یکی از جدیدترین بازی‌های کنسول نسل نهمی سونی رونمایی کرد.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) از بازی جدید خود برای پلتفرم پلی‌ استیشن 5 با نام Project Athia رونمایی کرد. توسعه این بازی برعهده تیم سازندگان Final Fantasy XV یعنی Luminous Productions خواهد بود. بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ توسط اسکوئر انیکس منتشر شده و بیش از شش میلیون نسخه را به فروش رساند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی که لحظاتی پیش در رویداد ویژه سونی برای رونمایی از بازی های پلی‌استیشن 5 منتشر شد، نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازی Athia برای کنسول PS5 در دست ساخت است و در تریلر معرفی آن یک کاراکتر مؤنث را در حال مبارزه علیه یک سری هیولاها و ماجراجویی در لوکیشن های خشن و هیجان انگیز مشاهده می‌کنیم. سبک نمایش گیم پلی بازی، سوم شخص و ژانر بازی فانتزی و ماجراجویی به‌نظر می‌رسد. باید در ادامه منتظر انتشار اخبار تکمیلی در خصوص آن باشیم.

در این ویدیو تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی اعلام نشده است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مقابل، پوشش زنده مراسم ویژه سونی را همین الان مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده