// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

یوروگیمر: بازی Suicide Squad: Kill the Justice League توسط راک استدی در دست ساخت است

پس از پخش شایعه‌ها و گزارش‌های قابل اعتنا اما غیررسمی، اکنون رسانه‌ی یوروگیمر هم اعلام کرده است که استودیو راک استدی تا دو ماه دیگر از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League رونمایی به عمل می‌آورد.

به‌نظر می‌رسد که دی سی و شرکت برادران وارنر واقعا برنامه‌های زیادی را برای رویداد دیجیتالی DC FanDome ترتیب داده‌اند. آن‌ها می‌خواهند طی این برنامه‌ی دیجیتالی نخستین تریلر فیلم Zack Snyder's Justice League را به نمایش بگذارند و با اخباری تازه به استقبال افراد علاقه‌مند به جهان کمیک بروند. ولی به نظر می‌رسد که گیمرها نیز می‌توانند برای رویداد مورد بحث هیجان‌زده شوند. زیرا بعد از ثبت چند دامنه‌ی اینترنتی که آتش شایعه‌های پیرامون بازی‌های جدید «بتمن» و «جوخه انتحار» را شعله‌ور ساختند، اکنون یوروگیمر با انتشار گزارشی اختصاصی در دست ساخت بودن این بازی‌ها را تایید کرده است.

تام فیلیپس، عضو تحریریه‌ی رسانه‌ی نام‌برده می‌نویسد:

دامنه‌هایی مانند SuicideSquadKillTheJusticeLeague.com واقعا توسط شرکتی مرتبط با شرکت برادران وارنر ثبت شده‌اند. مطابق اطلاعات ما این آدرس، اسم‌گذاری نهایی بازی جدید راک استدی را نشان می‌دهد؛ محصولی که می‌گویند نامش یعنی «جوخه انتحار: اعضای لیگ عدالت را بکشید» دقیقا به محتوای آن اشاره دارد.

درکنار SuicideSquadGame.com، دامنه‌ی GothamKnightsGame.com نیز توسط همین شرکت طی چند روز گذشته ثبت شده است؛ همان بازی جدید «بتمن» از استودیو WB Games Montréal که به احتمال زیاد Gotham Knights نامیده می‌شود.

با اینکه هنوز شرکت برادران وارنر به درخواست ما برای شفاف‌سازی نهایی پاسخ نداده است، یوروگیمر باتوجه‌به منابع خود نسبت به رونمایی از هر دو بازی در ۲۲ اوت (شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۹ خورشیدی) اطمینان دارد.

راک‌استدی در نظر دارد تا تنها با پخش یک تیزر، از بازی Suicide Squad رونمایی کند و نسبت به بازی جدید بتمن، زمان بیشتری را برای عرضه آن باید صبر کنیم. همچنین براساس خبرهای تایید نشده، بازی Gotham Knights احتمالا براساس کمیک Court of Owls در دست ساخت است. گفته می‌شود بازی Batman: Gotham Knights و بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است هر دو تنها روی کنسول‌های نسل بعدی یعنی ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی ‌استیشن 5 به‌همراه کامپیوترهای شخصی منتشر شوند. 

فراموش نکنید که در عین بالا رفتن قابل‌توجه احتمال صحت داشتن این داده‌ها، همچنان تا زمان مواجهه با اعلامیه‌ای رسمی از سوی شرکت برادران وارنر باید تمامی جزئیات ذکرشده را به‌عنوان شایعه‌های تاییدنشده در نظر داشت.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده