// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

شایعه: بازی Suicide Squad استودیو راک استدی به زودی رونمایی می‌شود

باتوجه‌به ثبت دامنه‌ی suicidesquadgame.com به‌نظر می‌رسد که اگر شایعه‌ها واقعی از آب دربیایند، به‌زودی شرکت برادران وارنر از بازی Suicide Squad استودیو Rocksteady رونمایی خواهد کرد.

پس از آن که عمران خان، عضو سابق تیم تحریریه‌ی ارشد رسانه‌ی گیم اینفورمر که اکنون در Kinda Funny Games فعالیت خویش در حوزه‌ی ژورنالیسم ویدیوگیمی را ادامه می‌دهد از این گفت که به احتمال زیاد بازی «جوخه انتحار» به‌زودی توسط دی‌سی و واحد بازی‌های ویدیویی شرکت برادران وارنر معرفی خواهد شد، مخاطب‌ها در اینترنت شروع به تلاش برای یافتن شواهد بیشتر به هدف اثبات این ادعا کردند. ماجرا هم حالا به این خاطر جالب‌تر به نظر می‌رسد که می‌دانیم دقیقا چند روز قبل دامنه‌ی سایت رسمی بازی Suicide Squad ثبت شده است.

مطابق اطلاعات تاییدنشده پس از آن که بازی «جوخه انتحار» WB Games Montréal مثل چند پروژه‌ی دیگر این استودیو بازی‌سازی کنسل شد، بالاخره استودیو Rocksteady (راک‌استدی)، خالق سه‌گانه‌ی Batman: Arkham، مسئولیت ساخت بازی Suicide Squad را پذیرفتند و به‌زودی از این محصول رونمایی خواهند کرد. کایندا فانی گیمز در گزارش اختصاصی خود اعلام کرد که این بازی پرشده از اِلِمان‌های کو-آپ خواهد بود و هر ماه محتواهای تازه‌ای به‌دست می‌آورد. آیا این یعنی محصول مورد بحث قرار است اثری مانند بازی Destiny 2 باشد؟

پیش‌بینی‌های انجام‌شده مطابق این اطلاعاتِ غیر قابل رد و همزمان غیر  قابل تایید باور دارند که بازی Suicide Squad درکنار بازی «بتمن» جدید WB Games Montréal در رویداد آنلاین و بزرگ DC Fandome رونمایی می‌شود.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده