نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

رویداد دیجیتالی DC FanDome تایید شد؛ حضور The Batman و نسخه اسنایدر کات Justice League

شرکت DC از رویداد دیجیتالی DC FanDome رونمایی کرد که تمرکز آن روی نمایش آثار سینمایی و تلویزیونی مجموعه دی‌سی خواهد بود.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث لغو نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال و چند مراسم مشابه دیگر شد و حال باتوجه‌به فیلم‌ها و سریال‌های متعددی که قرار است از دنیای دی سی (DC) طی امسال و سال آینده منتشر شود، بسیاری از طرفداران منتظر یک رویداد جدید و جایگزین بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رویداد مجازی شرکت DC رسما تایید شده است. برادران وارنر تایید کرد که این رویداد DC FanDome نام دارد و یک رویداد آنلاین جهانی و رایگان خواهد بود که قرار است در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۲ اوت امسال (۱ شهریور) برگزار شود و شامل محتویات فیلم، سریال، بازی و کمیک از دنیای دی‌سی خواهد بود. این رویداد تنها ۲۴ ساعت در دسترس خواهد بود. 

پوستر رویداد DC FanDome

فیلم The Batman (بتمن)، فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار)، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) و نسخه Snyder Cut فیلم Justice League (لیگ عدالت)، از جمله مهم‌ترین فیلم‌هایی هستند که حضور آن‌ها در DC FanDome تایید شده و انتظار می‌رود ویدیوها و حتی تریلر از این آثار منتشر شود. علاوه‌بر نمایش آثار سینمایی و تلویزیونی متعدد از دنیای DC، در رویداد دیجیتالی DC FanDome قرار است شاهد نمایش بازی‌های جدید از دنیای دی‌سی که توسط برادران وارنر در دست ساخت است و همچنین بخش‌هایی در مورد کمیک‌های DC نیز باشیم که اطلاعات بیشتری از این آثار در دسترس نیست.

از دیگر عناوین سینمایی و تلویزیونی که حضور آن‌ها تایید شده می‌توان به فیلم Aquaman (آکوامن)، فیلم Black Adam (بلک آدام)، سریال Batwoman (بت وومن)، سریال Black Lightning (بلک لایتنینگ)، انیمیشن DC Super Hero Girls، سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا)، سریال Stargirl (استارگرل)، سریال Doom Patrol (دووم پاترول)، سریال Titans (تایتان‌ها)، سریال Harley Quinn (هارلی کویین)، سریال The Flash (فلش)، سریال Supergirl (سوپرگرل)، سریال Pennyworth (پنی ورث)، سریال Lucifer (لوسیفر)، فیلم Shazam (شزم)، سریال Superman and Lois Lane (سوپرمن و لوییس لین)، سریال !Teen Titans Go (تایتان‌های نوجوان به پیش)، انیمیشن Young Justice: Outsiders (یانگ جاستیس: اوت سایدرز) و سریال Watchmen (واچمن)، اشاره کرد.

نقشه برنامه های رویداد DC FanDome

رویداد DC FanDome با ۱۰ زبان مختلف که شامل انگلیسی، پرتغالی، برزیلی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای و اسپانیایی پخش خواهد شد. همچنین در این رویداد شاهد حضور بازیگران و عوامل تولید هر یک از فیلم‌ها و سریال‌ها نیز هستیم. همچنین برای اطلاعات بیشتری می‌توانید به وب‌سایت DCFanDome.com مراجعه کنید.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده