نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

پیش فروش The Last of Us 2 در اروپا از رکورد بازی Spider-Man عبور کرد

جیم رایان، مدیر بخش سرگرمی سونی، ادعا کرد با وجود فاش شدن بخش‌هایی از بازی The Last of Us Part 2، اما پیش‌فروش آن در اروپا رکورد Spider-Man را نیز پشت‌سر گذاشت.

سال ۲۰۱۶ یعنی سه سال پس از عرضه یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین بازی‌های این صنعت، سونی در مراسم PlayStation Experience برگ برنده و یک غافلگیری بزرگ برای علاقه‌‌مندان خود در آستین داشت؛ آن هم چیزی نبود جز نمایش تریلر جذابی از معرفی نسخه دوم بازی The Last of Us.

استودیوی ناتی داگ که پیش از این آن را با انتشار آثار بزرگی چون مجموعه آنچارتد و همچنین سری افسانه‌ای کرش می‌شناسیم، تصمیم گرفت یک بازی جدید با حال‌وهوای پساآخرالزمانی روانه بازار کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمال بسیار زیاد در جریان هستید که چندی پیش چندین هکر با دسترسی به سرورهای استودیوی ناتی داگ، ویدیوهایی از بازی را در فضای مجازی منتشر کردند؛ اتفاقی که باعث ناراحتی تیم سازنده قرار گرفت تاحدی که کار به شکایت و پیگیری سونی نیز کشیده شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، پس از تمام این اتفاقات جیم رایان، مدیر بخش سرگرمی سونی، در مصاحبه اخیر خود با وبسایت خبری CNET مدعی شد که با وجود تمام این جنجال‌ها، اما همچنان The Last of Us Part 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های ویدیویی است. طبق اطلاعات منتشر شده، پیش‌فروش بازی در اروپا توانسته رکورد پیش‌فروش یکی دیگر از انحصاری‌های سونی یعنی Marvel’s Spider-Man را در بازه زمانی مشابه پشت‌سر بگذارد. رایان در بخشی از گفتگوی خود درمورد قسمت دوم The Last of Us چنین می‌گوید:

ما کاملا امیدوار هستیم که این اثر بتواند به یک بازی شاخص و مهم در این نسل تبدیل شود.

دو روز پیش بود که سونی در برنامه State of Play که به The Last of Us Part 2 نیز اختصاص داشت تریلر گیم‌پلی بیست دقیقه‌ای از این بازی را برای طرفداران خود به‌نمایش گذاشت. بازی The Last of Us Part 2 قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد (۱۹ ژوئن) برای کنسول پلی ‌استیشن 4 منتشر شود.

اگر شما هم از طرفداران نسخه اول این بازی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص The Last of Us 2 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده