// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۵

تریلر گیم پلی ۲۰ دقیقه‌ای بازی The Last of Us Part 2 در برنامه State of Play

سونی در تازه‌ترین قسمت از برنامه State of Play هم فرصت شناخت بیشتر عناصر جزئی تشکیل‌دهنده‌ی بازی The Last of Us Part 2 را به گیمرها داد و هم هشت دقیقه ویدیو جدید از گیم‌پلی اثر ناتی داگ را به نمایش گذاشت.

همان‌گونه که وعده داده شده بود، اپیزود جدید برنامه State of Play از ابتدا تا انتها مشغول نمایش بازی The Last of Us Part II بود. در ابتدای این نمایش حدودا ۲۰ دقیقه‌ای نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان اصلی آثاری مانند بازی The Last of Us و «آنچارتد 4» به ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی اثر پرداخت.

او قدم به قدم از این گفت که بازی The Last of Us Part II چگونه با گیم‌پلی و قصه مخاطب را درگیر خود می‌کند و به هم‌ذات‌پنداری جدی با اِلی می‌رساند. در آخر هم ویدیویی هشت دقیقه‌ای از گیم‌پلی The Last of Us Part 2 پخش شد که بدون هیچ‌گونه توضیح اضافه نشان‌دهنده‌ی لحظاتی دیده‌نشده تا امروز از این محصول انحصاری پلی استیشن 4 بود.

 دانلود و تماشا با زیرنویس فارسی در آپاراتتماشا نسخه اصلی در یوتیوب

فراموش نکنید که نهایتا تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح فردا (جمعه، ۹ خرداد) به وقت تهران قسمت سوم مجموعه‌ی چهارقسمتی پشت صحنه‌ی ساخت بازی The Last of Us Part 2 پخش می‌شود و راس ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه‌ی هفته‌ی بعد به ساعت ایران هم اپیزود پایانی آن به اسم Inside The Last of Us Part II: The World از راه می‌رسد. مطابق خبر اعلام‌شده از سوی برند پلی استیشن این بازی که احتمالا اجازه‌ی فروش رسمی در خاورمیانه را نخواهد داشت، بررسی‌های انجام‌شده از خود را یک هفته قبل از عرضه تحویل گیمرها می‌دهد؛ درحالی‌که رسانه‌های معتبر تا پیش از رسیدن زمان انتشار نمرات، بیشتر از ۱۶ روز فرصت تجربه‌ی TLoU Part II را داشته‌اند.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ جمعه، ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۹ خورشیدی عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده