// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

بازی The Last of Us Part 2 احتمالا اجازه عرضه در خاورمیانه را ندارد

دیده نشدن بازی The Last of Us Part 2 سونی و ناتی داگ در فروشگاه‌های پلی‌استیشن چند کشور خاورمیانه باعث شده است گزارش‌ها از احتمال بسته شدن راه انتشار آن در این منطقه بگویند.

ساخته‌ی جدید استودیو بازی‌سازی ناتی داگ که کمتر از ۲۴ روز دیگر در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد و به‌صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه می‌شود، اکنون در حال بررسی شدن توسط رسانه‌های ویدیوگیمی است. اما درحالی‌که مخاطب‌های آن در انواع‌واقسام کشورهای جهان مشغول انتظار کشیدن برای تجربه‌ی ادامه‌ی داستان جول و اِلی هستند، به نظر می‌رسد که بازی قرار نیست در کشورهای خاورمیانه عرضه‌ی رسمی داشته باشد. در حقیقت باتوجه‌به تحقیق انجام‌شده توسط برخی کاربران به نظر می‌رسد که دیگر بازی در پلی ‌استیشن استور چند کشور منطقه‌ی خاورمیانه وجود ندارد. ماجرا هم از وقتی جدی‌تر شد که مخاطب‌ها دیدند هنگامی که یکی از بازیکنان در این رابطه از پشتیبانی پلی استیشن سؤال کرد، جواب ارسال‌شده به او عملا احتمال عدم انتشار رسمی بازی The Last of Us Part 2 در این منطقه را افزایش داده است:

اگر یک بازی ویدیویی درون پلی‌استیشن استور کشوری وجود ندارد، می‌فهمید که مطابق قوانین آن کشور ممنوع شده است و مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی هم نمی‌تواند هیچ تغییری در این وضعیت به وجود بیاورد.

در این لحظه همچنان بازی انحصاری جدید پلی‌استیشن 4 در فروشگاه‌های پلی‌استیشن کشورهایی مانند امارات و عربستان سعودی دیده نمی‌شود. به‌زودی و راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری به وقت تهران، نمایشی جدید از بازی The Last of Us Part II تقدیم بازیکنان خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده