// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

قسمت سوم Inside The Last of Us Part II پخش شد؛ پشت صحنه ساخت خشن‌ترین بازی ناتی داگ

بالاخره ناتی داگ و پلی‌استیشن قسمت سوم مجموعه‌ی چهار اپیزودی «پشت صحنه ساخت بازی The Last of Us Part 2» را تحویل گیمرها دادند و زومجی نیز آن را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده‌ی تماشا با زیرنویس فارسی کرده است.

پس از پخش نمایشی مفصل از گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 در روز گذشته حالا نوبت از راه رسیدن سومین قسمت از سری ویدیوهای Inside The Last of Us Part II است؛ یک مجموعه‌ی مستندمانند چهار قسمتی که راس ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه، ۱۴ خرداد به وقت تهران اپیزود پایانی آن با اسم Inside The Last of Us Part II: The World پخش می‌شود. این مستند طی چند هفته‌ی اخیر بازیکن‌ها را بیشتر با گام‌های برداشته‌شده توسط ناتی داگ برای آفرینش اثر جدید مورد بحث آشنا ساخت و از این گفت که چرا نیل دراکمن و اعضای تیم همراه‌شده با او باور دارند TLoU Part II بزرگ‌ترین، خشن‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین محصول خلق‌شده توسط استودیو تا به امروز به حساب می‌آید.

 دانلود ویدیو از آپارات تماشا با زیرنویس فارسی اختصاصی در یوتیوب زومجی

براساس اطلاعات ارائه‌شده در این ویدیو تازه، بازی The Last of Us Part 2 که می‌توانید قسمت اول و قسمت دوم پشت صحنه‌ی ساخت، تریلر داستانی، تمامی تریلرهای آغازین و نمایش مفصل گیم‌پلی آن را با زیرنویس فارسی اختصاصی زومجی تماشا کنید، از همه نظر برای واقع‌گرایانه بودن می‌جنگد. سازندگان بازی با سفر به مناطق مختلف، عکس‌برداری، تحقیقات گسترده و در کل انجام کارهایی از این دست، سعی داشته‌اند که TLoU Part II را تبدیل به باورپذیرترین محصول ممکن کنند. کارگردان هنری بازی در این رابطه می‌گوید:

یکی از مهم‌ترین اهداف ما این بود که در The Last of Us Part II هیچ لحظه‌ای وجود نداشته باشد که بازیکن طی مواجهه با آن، تصاویر، شخصیت‌ها، قصه، مبارزات یا کوچک‌ترین عنصر دیگر قرارگرفته در مقابل خویش را غیرواقعی و بی‌معنی بداند.

بازی انحصاری The Last of Us Part 2 در تاریخ جمعه، ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۹ خورشیدی روی کنسول پلی ‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شایعه‌های جدید هم خبر از این می‌دهند که سونی به‌زودی اعلام می‌کند خریدارهای نسخه‌ی PS4 بازی می‌توانند آن را پس از به بازار آمدن پلی ‌استیشن 5، بدون هزینه‌ی مجدد و با کیفیت بهتر روی کنسول نسل نُهُمی شرکت ژاپنی به تجربه بنشینند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده