// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۵

قسمت دوم Inside The Last of Us Part II پخش شد؛ نگاهی کامل‌تر به گیم پلی بازی

ناتی‌داگ و پلی‌استیشن امروز قسمت دوم پشت صحنه‌ی مراحل ساخت بازی The Last of Us Part II را تحویل گیمرها دادند و زومجی آن را در سریع‌ترین زمان ممکن مهیای تماشا با زیرنویس فارسی اختصاصی کرده است.

سری ویدیوهای Inside The Last of Us Part II سونی که می‌خواهند بازی The Last of Us Part II پلی‌استیشن را عمیق‌تر به مخاطب معرفی کنند، حالا به قسمت دوم خود رسیده است. پس از آن که در اپیزود اول سازندگان به صحبت راجع به برخی از ویژگی‌های داستانی بازی پرداختند، ویدیوی جدید به گفت‌وگوی آن‌ها با مخاطب براساس تلاش برای آشنا ساختن او با گیم‌پلی اختصاص دارد.

بازی The Last of Us Part 2 که اِلی شخصیت اصلی آن محسوب می‌شود، محیط‌هایی مراتب بزرگ‌تر از قسمت اول خواهد داشت و از مکانیک‌های به‌روزرسانی قابلیت‌های سلاح‌ها و پیش‌روی در درخت مهارت‌های کاراکتر، استفاده‌های چالش‌برانگیزتری می‌کند. به‌گونه‌ای که مخاطب بداند در هر لحظه با انتخاب‌های غیرمستقیم خویش در حال تاثیر گذاشتن روی ساعات آتی است و کار خود را از برخی جهات سخت‌تر و آسان‌تر می‌کند.

همان‌گونه که احتمالا خودتان می‌دانید، این ویدیو که در آن هالی گروس، نویسنده‌ی دوم بازی، نیل دراکمن، خالق اصلی و افرادی مانند آنتونی نیومن به توضیح بیشتر The Last of Us Part II پرداخته‌اند، اپیزود دوم یک مجموعه‌ی چهارقسمتی است که طی هفته‌های آتی ادامه پیدا می‌کند و زومجی سعی دارد دو قسمت آخر آن را نیز مثل دو قسمت نخست، با زیرنویس فارسی اختصاصی تقدیم شما کند.

دانلود ویدیو از آپارات

تماشای قسمت دوم پشت صحنه‌ی ساخت TLoU Part 2 با زیرنویس فارسی اختصاصی در یوتیوب زومجی

بازی تقریبا تا چهار هفته‌ی دیگر (جمعه، ۳۰ خرداد) به دست گیمرها می‌رسد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده