// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اولین قسمت از مجموعه ویدیویی Inside The Last of Us Part II پخش شد

از امروز تا سه هفته‌ی بعد ناتی داگ هر هفته یک قسمت از Inside The Last of Us Part II را پخش خواهد کرد؛ مجموعه‌ای از ویدیوهای معرفی دقیق‌تر بازی با توضیحات سازندگان که زومجی آن را با زیرنویس فارسی تقدیم شما می‌کند.

The Last of Us Part II دیگر تنها یک لانچ تریلر را چند روز مانده به انتشار تحویل بازیکن‌ها می‌دهد و قرار نیست تصویر رسمی تازه یا تیزر دیگری را به دست آن‌ها برساند. اما این باعث نمی‌شود که استودیو بازی‌سازی ناتی‌داگ و برند پلی‌استیشن برنامه‌ای برای متوقف ساختن پروسه‌ی ارتباط برقرار کردن سازندگان اثر با گیمرها داشته باشند. ناتی‌داگ که بازی The Last of Us Part 2 را عظیم‌ترین، جاه‌طلبانه‌ترین و طولانی‌ترین محصول خود تا به امروز معرفی می‌داند، این چهارشنبه و سه چهارشنبه‌ی بعدی با یک مجموعه‌ی ۴ قسمتی از ویدیوها به اسم Inside The Last of Us Part II به استقبال گیمرها می‌آید.

این ویدیوها شامل مصاحبه با سازندگان اثر می‌شوند و به شرح برخی از جنبه‌های طراحی مرحله، تکنولوژی‌های به کار رفته برای خلق TLoU Part II و ایده‌های قرارگرفته در پسِ این پروژه‌ی شش‌ساله می‌پردازند؛ هیچ‌کدام از بازی‌های ویدیویی ناتی‌داگ غیر از The Last of Us Part 2 نیاز به زمانی ۶ساله برای ساخت نداشتند. قسمت اول که با زیرنویس فارسی اختصاصی زومجی تقدیم شما شد، به توضیح برخی موارد کلی درباره‌ی داستان بازی پرداخت و قسمت‌های دوم تا چهارم به ترتیب گیم‌پلی، جزئیات حاضر در گوشه به گوشه‌ی TLoU Part 2 و جهان آن را عمیق‌تر از قبل برای مخاطب معرفی خواهند کرد؛ به این شکل که آخرین ویدیو از این سری، شانزده روز مانده به عرضه‌ی اثر و تنها چند روز قبل از انتشار بررسی‌های آن پخش می‌شود.

بازی The Last of Us Part II

تماشای قسمت اول از پشت صحنه‌ی ساخت بازی TLoU Part II با زیرنویس فارسی اختصاصی زومجی در یوتیوب

بازی انحصاری The Last of Us Part 2 جمعه، ۳۰ خرداد روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و به احتمال زیاد همزمان با به بازار آمدن پلی استیشن 5 برای کنسول نسل نُهُمی سونی نیز با کیفیتی بهتر در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده