نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

نسخه اصلی فیلم The New Mutants در سینماها اکران خواهد شد

جاش بون، کارگردان فیلم The New Mutants تایید کرد که نسخه اصلی و کارگردان فیلم قرار است در سینماها نمایش داده شود.

سرانجام روز دوشنبه هفته آینده قرار است تریلر جدیدی از فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) منتشر شود که در واقع دو سال از انتشار اولین تیزر تریلر این فیلم می‌گذرد و سرانجام قرار است شاهد اکران قسمت فرعی فیلم X-Men (ایکس من) باشیم. در واقع شرکت فاکس قرن بیستم تصمیم گرفت تا پس از انتشار اولین تریلر این فیلم و برای تحقق وعده‌ ارائه یک فیلم ترسناک واقعی در دنیای X-Men، بخش‌های زیادی از فیلم The New Mutants را دوباره فیلمبرداری کند و همچنین شخصیت‌های جدیدی نیز به فیلم اضافه شود که تاخیرهای پیاپی فیلم و عدم تکمیل فیلمنامه مورد نظر باعث شد تا به امروز این اتفاق رخ ندهد و همچنین در حال حاضر هم نمی‌دانیم اصلا این فیلم دوباره فیلمبرداری شده است یا خیر. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت نسخه اکران فیلم The New Mutants منتشر شده است. 

جاش بون، کارگردان فیلم The New Mutants در پاسخ به یکی از طرفداران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که نسخه اصلی و اورجینال فیلم The New Mutants قرار است در سینماها اکران شود. با توجه به صحبت‌های بون، ظاهرا سرانجام فاکس قرن بیستم و والت دیزنی تصمیم گرفته‌اند تا نسخه‌ای که از ابتدا بون آن را ساخته بود، را در سینماها اکران کنند. بااین حال، در این لحظه مشخص نیست که در نهایت مراحل فیلمبرداری دوباره این فیلم انجام شده یا خیر، اما به‌نظر می‌رسد که با توجه به صحبت‌های بون این اتفاق هرگز رخ نداده و ظاهرا شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به او اجازه داده تا نسخه‌ای که مدنظر وی است، را در سینماها اکران کند، درست بوده باشد و حتی ممکن است بخش‌هایی از فیلم برای حضور احتمالی این شخصیت‌ها در دنیای سینمایی مارول نیز تغییر کرده باشد.

فیلم The New Mutants قرار است در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. میسی ویلیامز، آنا تیلور جوی، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون و آلیس براگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ترسناک The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده