نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

The New Mutants کوتاه‌ترین فیلم دنیای X-Men خواهد بود

به‌تازگی مدت زمان فیلم The New Mutants مشخص شده که نشان می‌دهد این فیلم کوتاه‌ترین فیلم دنیای X-Men است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) مشخص شده است. طبق اطلاعاتی که Consumer Protection BC ثبت کرده، مدت زمان این فیلم که اثری متفاوت و تقریبا ترسناک از مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) است، حدود ۹۴ دقیقه یا به عبارتی یک ساعت و ۳۴ دقیقه است. مدت زمان این فیلم لزوما نشانه بد یا منفی نیست و در واقع فیلم The New Mutants تنها ۱۰ دقیقه کوتاه‌تر از فیلم X-Men، محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم X-Men: The Last Stand محصول سال ۲۰۰۶ است. همچنین فیلم X-Men: Apocalypse با مدت زمان ۱۴۴ دقیقه، طولانی ترین فیلم دنیای X-Men است و نقدهای متوسط و ضعیفی را نیز دریافت کرده بود و به همین منظور تبدیل شدن فیلم میتونت‌های جدید به کوتاه‌ترین فیلم مجموعه خود خیلی خبر بد یا ناامید کننده‌ای محسوب نمی‌شود.

The New Mutants

فیلم The New Mutants در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ اکران شود، اما با تصمیم فاکس قرن بیستم برای فیلمبرداری دوباره گسترده فیلم، اکران آن چندین بار تاخیر خورد و در نهایت این فیلم قرار بود در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. بااین‌حال، این‌بار ویروس کرونا باعث شد تا اکران فیلم The New Mutants دوباره با تاخیر مواجه شود و اکنون این فیلم تاریخ اکران جدیدی ندارد و به همین منظور بسیاری تصور می‌کنند که این فیلم که آخرین فیلم دنیای فعلی X-Men است، ممکن است در نهایت از پلتفرم‌های دیجیتالی والت دیزنی که شامل دیزنی پلاس و هولو (Hulu) می‌شود، در دسترس کاربران قرار بگیرد. فاکس در نظر داشت تا با فیلمبرداری دوباره گسترده شخصیت دیگری را به فیلم The New Mutants اضافه کند، اما در نهایت هرگز این اتفاق رخ نداد و پس از ادغام دیزنی و فاکس، حال نسخه اصلی/اورجینال/کارگردان فیلم قرار است منتشر شود.

آینده این فیلم در حال حاضر روشن نیست، اما می‌توان امید داشت که به‌زودی سرنوشت فیلم The New Mutants مشخص شود. آنا تیلور جوی، میسی ویلیامز، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون، آلیس براگا و آنتونیو باندراس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The New Mutants حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars بوده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده