نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵

سازندگان Doctor Sleep اقتباس سینمایی Revival اثر استیون کینگ را تولید خواهند کرد

مایک فلناگان پس از توافق با شرکت برادران وارنر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Revival که اقتباسی از رمان‌های استیون کینگ است، را بر عهده گرفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از رمان‌های استیون کینگ به یک اقتباس سینمایی تبدیل خواهد شد. مایک فلناگان و ترور میسی، فیلمسازانی که در پشت صحنه ساخت فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) حضور داشتند، در حال همکاری دوباره با شرکت برادران وارنر برای ساخت اقتباس سینمایی براساس رمان Revival که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود، هستند. فلناگان وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد، اما هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده و خود فلناگان یکی از گزینه‌های کارگردانی این فیلم ترسناک نیز است. استودیوی Intrepid Pictures وظیفه ساخت فیلم Revival را بر عهده دارد و فلناگان و میسی به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور خواهند داشت.

Revival

تمرکز رمان روی یک نوازنده معتاد به هروئین و یک شفا دهنده با ایمان (کشیش) مشکوک با برنامه‌ای پنهانی است. کشیش در تلاش است تا راهی برای برقراری ارتباط با همسر و فرزند خود پیدا کند، اما در پایان به یک وحشت لاوکرفتی متصل می‌شود. پیش از این جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars که این روزها درگیر سرنوشت نامشخص فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) است، قرار بود اقتباس سینمایی از متریال‌های داستانی رمان Revival را کارگردانی کند که این پروژه هرگز ساخته نشد. فیلم Doctor Sleep که در واقع اقتباسی از رمانی به همین نام اثر استفن کینگ بود و در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود، سال گذشته اکران شد و با اینکه توانست نظر طرفداران کینگ را جلب کند، اما تنها ۷۲ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. فیلم دکتر اسلیپ در واقع دنباله فیلم The Shining (درخشش) بود که برادران وارنر به دنبال ساخت یک دنباله یا پیش درآمد براساس این فیلم نیز است.

فلناگان طی این سال‌ها بیشتر برای ساخت سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ هیل) شناخته می‌شود و در ادامه همکاری خود با نتفلیکس در حال ساخت سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) و سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) نیز است و اخیرا در همکاری جدیدش با نتفلیکس وظیفه ساخت سریال The Midnight Club (باشگاه نیمه‌شب) را نیز بر عهده گرفته است. پس از دکتر اسلیپ و فیلم Gerald’s Game (بازی جرالد)، Revival سومین رمان کینگ است که فلناگان قرار است اقتباس سینمایی آن را تولید کند. اگرچه طی سال‌های اخیر اقتباس‌های متعددی از رمان‌های کینگ تولید شده‌اند، اما نتیجه بیشتر آن‌ها چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. بااین‌حال، نمونه‌های موفقی مثل فیلم It (آن) نیز طی این سال‌ها تولید و منتشر شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده