نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

دنباله فیلم Doctor Sleep با نام Hallorann در دست ساخت است

شرکت برادران وارنر در حال ساخت یک دنباله از فیلم Doctor Sleep است که این فیلم قرار است براساس شخصیت دیک هلورن ساخته شود.

از هفته گذشته اکران فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) آغاز شد، اما این فیلم ترسناک که در واقع دنباله فیلم The Shining (درخشش) است، عملکرد پایین‌تر از انتظار در گیشه داشت و برخلاف انتظار، در رقابت با فیلم Midway (میدوی) برای صدرنشینی گیشه شکست خورد. فیلم Doctor Sleep تاکنون بش از ۳۵.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۱۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۰ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک دنباله از فیلم دکتر اسلیپ در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پیش از اکران فیلم Doctor Sleep، ساخت یک دنباله برای این فیلم آغاز شده بود که مایک فلناگان، نویسنده و کارگردان فیلم Doctor Sleep، وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد. 

فیلم The Shining

این فیلم قرار است Hallorann (هلورن) نام داشته باشد و شرکت فیلمسازی Intrepid Pictures وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. فیلم Hallorann قرار است داستان دیک هلورن را دنبال کند که پیش از این شاهد حضور این شخصیت در هر دو فیلم The Shining و فیلم Doctor Sleep بودیم. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما این فیلم می‌تواند یک فیلم پیش درآمد و درباره چگونگی به‌دست آوردن قدرتش باشد یا حتی این فیلم ممکن است یک دنباله نیز باشد. پیش از این اسکتمن کراترز در فیلم The Shining و کارل لامبلی در فیلم Doctor Sleep نقش دیک هلورن را بازی کرده بودند.

بااین حال، عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Doctor Sleep ممکن است روی ساخت فیلم Hallorann تاثیر بگذارد و حتی باعث لغو آن شود. همچنین شخصیت شرور و منفی رز د هت (Rose the Hat) با بازی ربکا فرگوسن، نیز بسیار مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار گرفته بود و بسیاری بازی فرگوسن را تحسین کرده‌اند و حتی برخی اعتقاد دارند این شخصیت شایسته یک فیلم مستقل است و شاید ساخت و موفقیت فیلم Hallorann با یک بودجه کوچک بتواند راه را برای این شخصیت از رمان‌های استیون کینگ نیز باز کند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده