نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

شایعه: جانی دپ احتمالا در فیلم Pirates of the Caribbean 6 حضور خواهد داشت

جانی دپ احتمالا دوباره در نقش جک اسپارو ظاهر می‌شود. کمپانی دیزنی قصد دارد از این بازیگر در فیلم دزدان دریایی کارائیب 6 (Pirates of the Caribbean 6) استفاده کند.

بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده‌اند، مسئولان کمپانی دیزنی در حال مذاکره با جانی دپ هستند تا از حضور مجدد او در مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب استفاده کنند. به گزارش وبسایت We Got This Covered پس از طرح دادخواهی ۵۰ میلیون دلاری دپ علیه همسر سابقش امبر هرد، کمپانی دیزنی نظرش را درباره این بازیگر تغییر داده و قصد بازگرداندن او را دارد. در این گزارش آمده است که پس از تغییرات اخیر در ماجرای حقوقی جانی دپ و امبر هرد، مسئولان کمپانی دیزنی تصمیم گرفتند تا با توجه به حمایت عموم طرفداران از دپ، با او برای حضور مجدد در مجموعه Pirates of the Caribbean مذاکره کنند.

دپ قبلا در پنج فیلم از این مجموعه بازی کرده که به ترتیب عبارتند از The Curse of the Black Pearl (سال ۲۰۰۳)، Dead Man's Chest (سال ۲۰۰۶)، At World's End (سال ۲۰۰۷)، On Stranger Tides (سال ۲۰۱۱) و Dead Men Tell No Tales (سال ۲۰۱۷).

جانی دپ هفته گذشته در لندن حضور داشت تا به خاطر شکایت علیه روزنامه سان (The Sun) در دادگاه شرکت کند. او از این روزنامه و سردبیر سابقش دن ووتن، به خاطر مقاله‌ای که اتهام سوء استفاده از امبر هرد و بدرفتاری با او را مطرح می‌کرد، شکایت کرده است. دپ نه‌تنها این اتهام را رد کرده، بلکه مدعی شده که همسر سابقش در روابط‌شان بسیار پرخاشگر بود و رفتارهای خشونت‌آمیز از خود نشان می‌داد. رابطه این دو نفر در ماه می سال ۲۰۱۶ به پایان رسید.

جنجال رسانه‌ای مربوط به دپ و همسر سابقش از دسامبر سال ۲۰۱۸ آغاز شد. هرد در آن زمان در روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد که به وسیله دپ مورد آزار و اذیت و سوء استفاده قرار می‌گرفت. سپس دپ برای دفاع از خودش یک دادخواهی ۵۰ میلیون دلاری به راه انداخت تا ثابت کند که ادعاهای همسر سابقش نادرست هستند. دپ در آن زمان گفت ادعاهایی که علیه‌ او می‌شوند کاملا ساختگی و دروغ هستند. وکلای او نیز اعلام کردند که این ادعاها صرفاً به خاطر لکه‌دار کردن نام دپ مطرح شده‌اند.

پس از این ماجرا بود که شایعات زیادی مبنی بر کنار گذاشته شدن جانی دپ از فیلم Pirates of the Caribbean 6 که از آن به عنوان ریبوت مجموعه دزدان دریایی کارائیب هم یاد می‌شود، شنیده شد. این شایعات واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و بسیاری از طرفداران با شنیدن این خبر به اعتراض نسبت به آن پرداختند.

فیلم دزدان دریایی کاراییب 6 / فیلم Pirates of the Caribbean 6

پس از اکران فیلم On Stranger Tides در سال ۲۰۱۷ اعلام شده بود که کمپانی دیزنی به طور همزمان روی ساخت قسمت‌های پنجم و ششم این مجموعه کار می‌کند و قصد دارد آنها را پشت سر هم اکران کند، اما در نهایت فقط فیلم پنجم ساخته شد. در سال ۲۰۱۷ یواخیم رانینگ، کارگردان Dead Men Tell No Tales اعلام کرد که این فیلم فقط شروعی برای ماجراهای پایانی این مجموعه خواهد بود. این حرف نشان می‌داد که ساخت فیلم ششم همچنان در دستور کار قرار دارد. همچنین بعدها سایر عوامل این مجموعه هم به ساخته شدن قسمت ششم اشاره کردند.

در سال ۲۰۱۸ دیزنی رسماً اعلام کرد که فیلم دزدان دریایی کارائیب 6 را خواهد ساخت. در اکتبر ۲۰۱۹ هم کریگ مازن و تد الیوت به عنوان نویسندگان فیلمنامه انتخاب شدند.

خبر حضور جانی دپ در فیلم Pirates of the Caribbean 6 هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد با توجه به درخواست‌های مکرر طرفداران، این اتفاق رخ خواهد داد. البته بهتر است همچنان منتظر انتشار خبرهای رسمی در این زمینه باشیم. ضمنا هنوز اسم این فیلم اعلام نشده و به‌طور موقت آن را Pirates of the Caribbean 6 می‌نامیم.

اخیرا بازی جانی دپ در فیلم Minamata مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او در این فیلم نقش یکی از مشهورترین عکاسان جنگی به‌نام ویلیام یوجین اسمیت را بازی می‌کند. خودِ دپ هم در جشنواره فیلم برلین درباره این نقش و علاقه‌اش به آن صحبت کرد. او همچنین در فیلم آینده Fantastic Beasts 3 در نقش گلرت گریندل‌والد حضور خواهد داشت. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۱ آبان ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Metro
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده