// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

اولین تصویر از جانی دپ در فیلم Waiting for the Barbarians منتشر شد

به تازگی اولین تصویر از جانی دپ، بازیگر نقش اصلی فیلم در انتظار وحشی‌ها (Waiting for the Barbarians) منتشر شده که او را در یک نقش پلید نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از بازیگر مشهور و محبوب جانی دپ، در فیلم Waiting for the Barbarians (در انتظار وحشی‌ ها) منتشر شده است. این فیلم که بر اساس یک رمان با همین نام ساخته شده، داستانی زیاد شناخته شده‌ای ندارد و احتمالا اکثرا نام آن را نشنیده‌اند. این فیلم تلاش می‌کند این داستان را به همگان معرفی کند و آن را از این حالت کمتر شناخته شده خارج سازد.

تاکنون صحبت‌های زیادی به‌دنبال جانی دپ بوده است؛ از ماجراهایی که با امبر هرد، همسر سابقش، داشته تا موارد دیگری که به زندگی شخصی وی مربوط می‌شوند. از این‌رو وی با ورود به هر پروژه یا فیلمی می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به سمت خود و آن پروژه معطوف کند؛ اگرچه به شکلی غیر متعارف. در جدیدترین پروژه‌ی وی نیز که قرار است در نقش یک شخصیت پلید ظاهر شود، قطعا توجه زیادی به‌سمت او معطوف خواهد شد.

همان‌طور که در پایین نیز مشاهده می‌کنید، تصویر وی را در لباس یک کلنل رده‌بالا می‌بینید که شخصی مثبت به نظر نمی‌رسد. فیلم در انتظار وحشی‌ها (Waiting for the Barbarians) یک درام تاریخی است که شاید با نگاه کردن به تصویر نیز بتوان بخشی از کلیت حال و هوای آن را متوجه شد. یکی از مواردی که به چشم می‌خورد این است که ظاهرا دقت زیادی برای طراحی و تولید این اثر گذاشته شده است. در این تصویر مارک رایلنس، برنده‌ی جایزه اسکار، نیز دیده می‌شود که در پشت سر جانی دپ قرار گرفته است. وی در این فیلم نقش یک رئیس بخش یا دادستان را ایفا می‌کند که به امپراطوری داستانِ فیلم کاملا وفادار است. جانی دپ نیز در نقش یک کلنل بدذات به نام جال ایفای نقش می‌کند.

waiting for the barbarians

داستان فیلم Waiting for the Barbarians بر اساس یک رمان با همین نام، نوشته‌ی جی. ام. کوتزی شکل گرفته است. هسته‌ی اصلی داستان حول یک دادستان می‌گذرد که دهه‌ها است که به امپراطوری وفادار مانده است. او مسئول یکی از سازمان‌های یک شهر کوچک مرزی است که درگیر جنگی ناگهانی با وحشی‌ها می‌شود که البته وی از این نبرد سرباز می‌زند. نظر و عقیده‌ی وی درمورد امپراطوری زمانی تغییر می‌کند که بازپرس‌هایی از سوی امپراطوری روانه‌ی این منطقه می‌شوند و شروع به رفتار بد و خشن با اسرای جنگی می‌کنند. همین مساله باعث می‌شود وی طرف مقابل را انتخاب کند و به نشانه‌ی همدردی با وحشی‌هایی که اسیر شده‌اند، از امپراطوری خارج می‌شود و مقدمات یک شورش همه‌جانبه را علیه امپراطوری که زمانی وفادار به آن بوده، مهیا می‌کند.

همان‌طور که ممکن است بدانید، جانی دپ مدت‌ها است که به عنوان یکی از بهترین و مورد انتظارترین شخصیت‌های هالیوود شناخته می‌شود و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. جدای از مسائل و مشکلاتی مانند همسر سابقش که وی اخیرا درگیرشان بوده و به‌صورت علنی نیز مورد توجه همگان قرار گرفته، گزارش‌هایی نیز مبنی بر رفتار غیرحرفه‌ای و بد وی بارها اعلام شده است؛ رفتارهای مانند مشکلات مربوط به مصرف الکل و مسائلی که همگی زندگی شخصی و کاری وی را تحت تاثیر قرار داده‌اند. اما بازهم باید بگوییم که جانی دپ سال گذشته در لباس نقش جدید امسال دقیقا به همان شکل ظاهر خواهد شد.

بازی کردن در کنار مارک رایلنس، کسی که برای بازی خوبش در فیلم پل جاسوس‌ ها (Bridge of Spies) توانست جایزه‌ی اسکار را ازآن خود کند، همراه با حضور رابرت پتینسون، کسی که با مجموعه گرگ و میش (Twilight) توانست ثابت کند که بازیگر قابلی است، همه و همه نشان دهنده‌ی یک فیلم خوب است که قرار است با حضور و درخشش مجدد جانی دپ همراه شود و امیدواریم که وی بتواند هم‌تراز نام خود در این فیلم ظاهر شود.

جانی دپ مدتی است که به‌صورت خوب نتوانسته در فیلمی مستقل ایفای نقش کند. آخرین تلاش وی برای انجام این کار برمی‌گردد به فیلم جانوران شگفت انگیز، جنایات گریندلوالد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) که وی نتوانست آن‌طوری که باید و از او انتظار می‌رود، در نقش خود ظاهر شود. کارگردانی فیلم Waiting for the Barbarians را سیرو گوئرا بر عهده دارد که پیش‌تر فیلم Birds of Passage را کارگردانی کرده بود. این فیلم در حال حاضر در مرحله‌ی پس از ساخت قرار دارد اما هنوز تاریخ دقیقی برای اکران آن اعلام نشده است.


منبع MovieWeb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده