نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵

نام فیلم Birds of Prey به Harley Quinn: Birds of Prey تغییر کرد

پس از عملکرد ناامید کننده فیلم Birds of Prey در گیشه، برادران وارنر تصمیم به تغییر نام این فیلم گرفته است.

از روز جمعه هفته گذشته اکران فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) با افتتاحیه‌ای بسیار پایین‌تر از انتظار آغاز شد. با اینکه پیش بینی می‌شد این فیلم از دنیای DC (دی سی) در سه روز اول اکرانش حدود ۵۰ میلیون دلار بفروشد، اما در نهایت فیلم Birds of Prey در سه روز اول اکرانش تنها ۳۳ میلیون دلار فروش کرد تا ضعیف‌ترین افتتاحیه فیلم‌های دنیای سینمایی DC را نیز به خود اختصاص دهد. همچنین فیلم مستقل شخصیت هارلی کویین تاکنون ۸۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. بودجه ساخت فیلم Birds of Prey حدود ۸۵ تا ۱۰۰ میلیون دلار اعلام شده و گفته می‌شود که این فیلم نیاز دارد تا حداقل بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی برای بازگشت سرمایه فروش کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر تصمیم به تغییر نام این فیلم گرفته است. 

فیلم Birds of Prey

پس از عملکرد ضعیف در گیشه، شرکت برادران تصمیم گرفت تا نام فیلم Birds of Prey را به Harley Quinn: Birds of Prey (هارلی کویین: پرندگان شکاری) تغییر دهد و از هم‌اکنون این تغییر نام در سینماهای محل فروش بلیط و سایت‌های آن از جمله Cinemark و AMC نیز اعمال شده است. هنوز مشخص نیست که این تغییر نام چقدر روی فروش فیلم تاثیر خواهد گذاشت، اما گفته می‌شود که این فیلم در ابتدا نیز قرار بود با این نام منتشر شود، اما در نهایت از تصمیم خود منصرف شدند. برخی اعتقاد دارند که برادران وارنر تصمیم دارد تا با تغییر نام نشان دهد که این فیلم در مورد شخصیت هارلی کویین است، اما فیلم Harley Quinn: Birds of Prey کار بسیار سختی را برای حفظ فروش خود در هفته‌های آینده دارد.

طی هفته‌های آینده فیلم‌هایی چون فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت)، فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی)، انیمیشن Onward (به پیش) و فیلم Bloodshot (بلادشات) اکران خواهند شد که خطر بزرگی برای ادامه فروش فیلم Harley Quinn: Birds of Prey به حساب می‌آیند. مارگو رابی، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت-بل، رزی پرز، ایوان مک گرگور، الا جی بسکو، کریس مسینا، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Birds of Prey حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کاتی یان وظیفه کارگردانی و کریستینا هادسون وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده