نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

ایوان مک گرگور نقش بلک ماسک را در فیلم Birds of Prey بازی می‌ کند

ایوان مک گرگور در حال انجام مذاکرات نهایی با برادران وارنر برای بازی در نقش بلک ماسک در فیلم Birds of Prey است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ایوان مک گرگور قرار است نقش شرور و منفی بلک ماسک را در فیلم Birds of Prey بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، مک‌گرگور در آستانه توافق نهایی و امضای قرارداد همکاری با کمپانی برادران وارنر برای بازی در این نقش در این فیلم از دنیای دی سی (DC) است. بلک ماسک رهبر یک گروه جنایتکار در شهر گاتهام است و علاقه زیادی به جمع آوری ماسک‌های مختلف از جمله نقاب بتمن دارد. این شخصیت برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ و در شماره #386 کامیک Batman (بتمن) معرفی و از آن زمان به یکی از شخصیت‌های شرور منفی طرفداران تبدیل شد. این شخصیت بیشتر برای خشونت و واکنش‌های سادیسمی‌اش شناخته شده است.

Black Mask in  Batman Arkham Origins

علاوه بر مک‌گرگور، مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد در نقش هانترس، جرنی اسمالت-بل در نقش قناری سیاه (Black Canary) و رزی پرز در نقش رنی مونتویا (Renee Montoya)، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Birds of Prey تایید و اعلام شده است. کاتی یان که بیشتر برای کارگردانی فیلم Dead Pigs (خوک‌های مرده) شناخته می‌شود، کارگردانی فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد. یان به‌تازگی تایید کرده که این فیلم با درجه سنی بزرگسال ساخته خواهد شد. رابی نیز مدتی پیش از این در یک مصاحبه تایید کرده بود که این فیلم با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر می‌شود. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد.

فیلم Birds of Prey در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز از ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن ۱۳۹۷) آغاز می‌شود.  مک‌گرگور در طول سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در سریال Fargo (فارگو) شناخته شده که برای بازی در این سریال جایزه گلدن گلوب نیز دریافت کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده