// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۹

تریلر جدید بازی Immortals Fenyx Rising در رویداد یوبیسافت فوروارد نمایش داده شد

شرکت یوبیسافت در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد، تریلر جدید بازی Immortals Fenyx Rising را به‌نمایش گذاشت و در تاریخ ۱۳ آذر ماه هم عرضه می‌شود.

سال گذشته بود که بازی Gods and Monsters معرفی شد و با یک بازی هیجان‌انگیز روبه‌رو بودیم که ظاهر متفاوتی با سایر بازی‌های یوبیسافت داشت. این در حالی است که دیگر خبری از این بازی منتشر نشد تا اینکه چند وقت پیش اعلام شد این بازی به Immortals Fenyx Rising تغییر نام پیدا کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، رویداد یوبیسافت فوروارد با تریلر بازی Immortals Fenyx Rising آغاز شد. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد ظاهر کاملا متفاوت این بازی نسبت‌به یک سال گذشته بودیم. داستان بازی اساطیر یونان را به‌نمایش می‌گذارد و در بخش‌هایی از آن شاهد نبرد میان قهرمان داستان با مدیوسا هستیم. همچنین در بخش‌های دیگر هم مواردی مثل سلاح‌های مختلف و ویژگی پرواز کردن نشان داده می‌شود.

دراین‌میان اشاره کنم که بازی Immortals Fenyx Rising در تاریخ ۱۳ آذر ماه عرضه می‌شود. همچنین نسخه گوگل استدیا بازی هم همزمان با سایر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود و دموی بازی هم به‌صورت انحصاری برای کاربران گوگل استیدیا عرضه می‌شود. همچنین امکان آپلود ویدیو در یوتیوب وجود ندارد و به همین منظور لینک یوتیوب ویدیو را در مطلب قرار دادیم. در ادامه می‌توانید تریلر بازی Immortals Fenyx Rising و همچنین گیم پلی بازی را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشا تریلر جدید بازی از یوتیوب

تماشا ویدیو گیم پلی از یوتیوب


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده