نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

در تصاویر جدید فیلم Top Gun: Maverick با شخصیت‌های جدید ملاقات کنید

تصاویر جدیدی از فیلم Top Gun: Maverick منتشر شده که تمرکز آن روی معرفی شخصیت‌های جدید این قسمت است.

ماه آذر امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) را منتشر کرد که این تریلر نیز بار دیگر باعث هیجان عاشقان پرواز و طرفداران این مجموعه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار تابستان ۲۰۲۰ منتشر شده است. تمرکز تصاویر جدید دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) روی شخصیت‌های جدید است که طبق آن، مایلز تلر در نقش بردلی بردشاو (روستر)، گلن پاول در نقش Hangman، لوئیس پولمن در نقش باب، مونیکا باربارو در نقش فینیکس، جی الیس در نقش Payback و دنی رامیرز در نقش Fanboy، شش اعضای جدید تیم تاپ گان هستند. همچنین یک تصویر دیگر از پشت صحنه ساخت فیلم Top Gun: Maverick منتشر شده که در آن تام کروز، بازیگر نقش پیت میچل (ماوریک) در حال صحبت با مونیکا باربارو در یک جنگنده است و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

مایلز تلر در فیلم Top Gun: Maverick

دنی رامیرز در فیلم Top Gun: Maverick

مونیکا باربارو در فیلم Top Gun: Maverick

اتفاقات فیلم Top Gun: Maverick در دنیای فناوری هواپیماهای بدون سرنشین و جنگنده‌های نسل پنجم جریان دارد که پایان دوره نبردهای هوا‌به‌هوا در حال به پایان رسیدن است. پس از گذشت بیش از سی سال خدمت به‌عنوان یکی از بهترین خلبان‌های نیروی دریایی آمریکا، حال پیت میچل (ماوریک) جایی است که به آن تعلق دارد و حال او قرار است گروه جدیدی از خلبانان را آموزش دهد و باعث پیشرفت آن‌ها تا سطح وی شود. زمانی که او ماموریت خود برای آموزش اختصاصی فارغ التحصیلان تاپ گان را آغاز می‌کند، با خلبانی مواجه می‌شود که تاکنون مثل آن را هرگز ندیده بود. او بردلی بردشاو، پسر نیک بردشاو و پسر دوست قدیمی ماوریک است که سال‌ها پیش فوت کرده بود.

وال کیلمر در نقش تام کازنسکی (آیسمن)، جنیفر کانلی، اد هریس، جان هم، چارلز پارنل، بشیر صلاح الدین و منی جاسینتو، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Top Gun: Maverick حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و فیلم Oblivion (فراموشی)، وظیفه کارگردانی فیلم Top Gun 2 (تاپ گان ۲) براساس فیلمنامه‌ای از پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، را بر عهده داشته است.

فیلم Top Gun: Maverick برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده