// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

پلی استیشن 5 احتمالا با بازی های انحصاری فقط برای این کنسول عرضه می‌شود

طبق گزارش‌های رسیده شده به دست سردبیر کوتاکو، احتمالا پلی‌استیشن 5 در زمان عرضه دارای بازی‌های انحصاری مخصوص‌ به خود است.

چندی پیش بود که مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس، اعلام کرد که بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس سری ایکس یک الی دو سال برای ایکس‌باکس وان و پی سی هم عرضه می‌شوند. به‌دنبال منتشر شدن این خبر، عده‌ای از کاربران نیز خواهان این بودند که از برنامه سونی برای پلی‌ استیشن 5 با خبر شوند. طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار کوتاکو، در یکی از قسمت‌های پادکست Kotaku Splitscreen در ماه دسامبر در مورد این موضوع صحبت کرده بود.

وی اعلام کرده بود که از منابع داخلی خود شنیده است که بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 5 در روز عرضه، مختص‌به همین کنسول است و برای پلی‌ استیشن 4 عرضه نخواهد شد. وی دراین‌باره می‌گوید:

در مورد بازی‌های زمان عرضه PS5 چیزهایی شنیده‌ایم ولی گویا فقط انحصاری این کنسول خواهند بود. فعلا قصد ندارم در این مورد چیزی بگویم، زیرا در آینده گزارش‌هایی را حول این موضوع منتشر خواهم کرد.

نکته‌ی جالب در مورد پادکست Kotaku Splitscreen این بود که جیسون شرایر به‌‌دنبال توضیحات خود در مورد انحصاری‌های روز عرضه پلی‌استیشن 5، اعلام کرده بود که مورد خاصی در مورد بازی‌های انحصاری مایکروسافت نشنیده است، اما به‌نظر می‌رسد آن‌ها سعی می‌کنند استراتژی را پیاده کنند که تمامی کاربران قادر به‌تجربه‌ی این بازی‌ها باشند. حال باتوجه‌به صحبت‌های مت بوتی، پیش‌بینی و گفته‌های جیسون شرایر حول این موضوع به واقعیت تبدیل شده است.

از طرفی سونی در گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد شرایطی را به‌وجود آورد تا کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن کنسول نسل نهمی آن‌ها را تهیه کنند. بااین‌تفاسیر باید منتظر اطلاعات دقیق و بیشتر توسط سونی باشیم و ببینیم که برای آینده چه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده