// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

سونی خواهان انتقال سریع‌تر بازیکنان به پلی استیشن 5 است

جیم رایان در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که پلی‌استیشن قصد دارد بازیکنان را سریع‌تر از گذشته به کنسول نسل بعدی خود انتقال دهد.

چندی پیش بود که مشخص شد فروش پلی‌ استیشن 4 به ۱۰۲.۸ میلیون دستگاه رسیده است و توانسته که لقب دومین کنسول پرفروش را به خود اختصاص دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی به‌دنبال این است که تا این موفقیت را برای کنسول نسل بعد خود هم تکرار کند. ازاین‌رو جیم رایان، رئیس پلی‌ استیشن، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که هدف اصلی پلی‌استیشن این است که جامعه کاربری خود را سریع‌تر از گذشته از نسل فعلی به پلی‌ استیشن 5 انتقال دهند. وی دراین‌باره می‌گوید:

این گیمرها هستند که به‌واسطه صبر، بردباری و وفاداری خود به پلی‌استیشن، باعث گسترش بسیار زیاد آن شدند؛ موردی که در نسل‌های گذشته شاهد آن نبودیم. با ورود به سال ۲۰۲۰ که کنسول نسل بعدی ما منتشر می‌شود، یکی از اهداف ما یا بهتر است بگویم که مهم‌ترین هدف ما، این است که جامعه کاربری خود را از روی PS4 به PS5 در مقیاس و سرعتی انتقال دهیم که در گذشته شاهد آن نبوده‌ایم. 

هنوز مشخص نشده است که سونی قصد دارد این کار را به‌ چه شکل انجام دهد و شاید به عرضه بازی‌ها به‌صورت کراس پلتفرم مربوط می‌شود. بااین‌حال رایان در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که توسعه‌دهندگان، بازخوردهای مثبتی از  توسعه بازی روی کیت کنسول پلی‌استیشن 5 داشته‌اند. جیم رایان در ادامه صحبت‌های خود افزود:

یکی از مواردی که باعث می‌شود نسبت به آینده خوش‌بین باشم، بازخوردهای توسعه‌دهندگان و ناشرانی است که اعلام کرده‌اند توسعه بازی و اجرای کدها روی پلی‌استیشن 5 راحت‌تر و تجربه‌ی بسیار بهتری را نسبت‌به کنسول‌های گذشته در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های جیم رایان چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده