نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۵

ساخت سریال Moon Knight و She Hulk برای دیزنی پلاس تایید شد [D23 2019]

مارول استودیو ساخت سه مجموعه‌ی تلویزیونی جدید از جمله سریال Moon Knight و سریال She Hulk برای سرویس استریم دیزنی پلاس را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که مارول خبر خلق سریال‌هایی جدید برای سرویس/شبکه‌ی اینترنتی/استریمی دیزنی پلاس را رسما تایید کرده است. در بخشی از نمایشگاه D23 امسال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به صحبت درباره‌ی ساخت سه سریال جدید دیگر برای این سرویس استریمی پرداخت. در ابتدا ساخت سریال Ms. Marvel (خانم مارول) رسما تایید شد که پیش از شروع پنل اطلاعات آن فاش شده بود. در ادامه ساخت سریال Moon Knight (شوالیه‌ی ماه) تایید شد که بسیاری از طرفداران مارول را غافلگیر و خوشحال کرد. البته هنوز اطلاعات بیشتری از این اقتباس تصویری که طرفداران مارول سال‌ها در انتظار نسخه‌ی سینمایی یا تلویزیونی آن بوده‌اند، منتشر نشده است و سازندگان تنها لوگوی رسمی این سریال را در اختیار همگان قرار دادند.

Moon Knight

برای کسانی که به هیچ عنوان با کامیک‌های Moon Knight آشنایی ندارند، باید گفت که در این داستان‌ها ابرقهرمان اصلی شخصی یا مارک اسپکتور، یک مزدور است که هیچ قدرت عجیب‌وغریبی ندارد و زمانی‌که برای انجام ماموریتی خاص در کشور مصر حضور داشت، دربرابر مجسمه‌ی خونشو یعنی یکی از خدایان مصر باستان کشته می‌شود. خونشو به اسپکتور می‌گوید که اگر نماینده‌ی او روی زمین شود، به او یک شانس مجدد برای زندگی می‌دهد و اسپکتور نیز قبول می‌کند. او پس از شکست دشمنان خود به آمریکا بازمی‌گردد تا با جرم و جنایت مبارزه کند و از آن زمان لقبِ شوالیه‌ی ماه را به دست می‌آورد. اسپکتور یک مرد ثروتمند است که با آموزش‌های فیزیکی و رزمی و همچنین استفاده از سلاح‌های گوناگون، سعی در اجرای عدالت دارد.

اما همان‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، علاوه‌بر سریال Moon Knight، مارول استودیو ساخت سریال She Hulk را نیز تایید کرد که مثل سریال قبلی، اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده‌اند و سازندگان تنها لوگوی رسمی‌اش را تحویل طرفداران داده‌اند.

She Hulk

کامیک‌های She Hulk به ابرقهرمانی به اسم جنیفر والترز ملقب به شی هالک که در حقیقت دخترعمه‌ی بروس بنر خودمان است! یک روز جنیفر در یک حادثه‌ی تیراندازی شدیدا مجروح می‌شود. با توجه به خون زیادی که او در این حادثه از دست می‌دهد و دلایل فامیلی و انطباق خونی، بروس مجبور است به جنیفر خون اهدا کند و پس از رخ دادن اتفاق گفته‌شده او به شی هالک (هالک مونث) تبدیل می‌شود. شی هالک برخلاف هالک توانایی کنترل خشم خود را دارد و درواقع از همان هوش و ذکاوت جنیفر برخوردار است.

هر سه سریال معرفی‌شده در این خبر قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده