نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

تیم Team Secret اولین رویداد میجور این فصل Dota 2 را از دست می‌دهد؛ عدم تغییر ترکیب تیم

تیم سیکرت فعلاً برنامه‌ای برای تغییر در ترکیب ندارد و این تیم از شرکت در اولین رویداد میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 صرف‌نظر کرده است.

تیم Team Secret از آخرین تیم‌های رده بالایی است که از رقابت در اولین رویداد میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 صرف‌نظر می‌کند. مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات، ترکیب تیم سیکرت فعلاً بدون تغییر باقی می‌ماند که این موضوع در تضاد با شایعاتی است که  پیش از این به گوش می‌رسید. این تیم اروپایی «مدت زمان طولانی هر فصل و خستگی ناشی از آن» را به‌عنوان عاملی در تصمیم‌ برای استراحت کوتاه‌شان ذکر کرده است. تیم سیکرت اعتقاد دارد که این اقدامات به اعضای تیم امکان می‌دهد که این فصل را «پرانرژی» آغاز کنند.

تیم سیکرت «در‌حال‌حاضر هیچ تغییری برای اعلام ندارد» و این اطلاعیه باعث می‌شود به این فکر کنیم که آیا این تیم در آینده برنامه‌ای برای ایجاد تغییر در ترکیب دارد یا خیر. تیم Team Secret فعلاً با همان ترکیبی که در مسابقات The International 9 شرکت کرد، به کارش ادامه می‌دهد. با اینکه تیم سیکرت در فصل گذشته پس از پیروزی در دو رویداد میجورِ Chongqing و MDL Disneyland در رده‌ی اول رنکینگ DPC قرار گرفت، اما در مسابقات اینترنشنال 9 آن‌طور که انتظار می‌رفت، ظاهر نشد و به جایگاه چهارم رضایت داد. البته قرارگیری در جایگاه چهارم این رویداد سالانه بهترین مقامی است که این سازمان تابه‌حال در مسابقات اینترنشنال به دست آورده است.

اگرچه سایر اعضای تیم سیکرت در این فرصت استراحت می‌کنند، اما کلمنت “Puppey” ایوانف، کاپیتان این تیم همراه با تیم سابق خود یعنی Natus Vincere که در اولین اینترنشنال به قهرمانی رسید، در مسابقات Midas Mode 2.0 به رقابت می‌پردازد. در تورنمنت مایدس مود امسال، پاپی با ترکیب افسانه‌ای تیم Na’Vi رودرروی تیم‌هایی چون تیم OG با ترکیبی که در اینترنشنال دو سال اخیر به قهرمانی رسید، تیم Alliance با ترکیبی که در مسابقات The International 3 مقام اول را از آن خود کرد و تیم Sir Sadim’s Stunners که از برخی استریمرهای برتر تشکیل شده است، قرار می‌گیرد.

با اینکه تیم سیکرت برای شرکت در مسابقات Chengdu Major به کشور چین سفر نمی‌کند، اما این تیم در آذر ماه برای حضور در تورنمنت ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational راهی سنگاپور خواهد شد. برای این تورنمنت جایزه‌ی پانصد هزار دلاری در نظر گرفته شده است و نام تیم‌های PSG.LGD ،Virtus Pro و Evil Geniuses در میان تیم‌های حاضر در این رویداد به چشم می‌خورد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده