نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

ترکیب نهایی تیم Vici Gaming رشته Dota 2 اعلام شد

تیم Vici Gaming در حالی ترکیب خود برای Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را اعلام کرد که تغییرات زیادی در فهرست بازیکنان آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که تیم Vici Gaming پس از امضای قرارداد با شیونگ “Pyw” جیحان، ترکیب نهایی خود برای Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را تایید و اعلام کرده است. ترکیب وی چی گیمینگ تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است، اما این تیم درحال‌حاضر جای خالی پن “Fade” یی را که در شهریور ماه موقتاً عرصه‌ی رقابت‌ها را ترک کرد، با بازیکن دیگری پر کرده است. کاپیتان سابق Vici Gaming یعنی Fade با خروج از تیم خود، به Team Aster پیوست تا به‌جای بازی کردن نقش Roam برای وی‌چی گیمینگ، در پست پنج بازی کند. وی‌چی گیمینگ نیز در اقدامی که ظاهراً برای بازگرداندن قدرت تحرک و پویایی Fade به تیم انجام شده است، شیونگ جیحان را از Team Serenity به خدمت گرفت. تیم VG با انتشار توییتی در این‌باره گفت:

ترکیب تیم Vici Gaming در DPC فصل ۲۰-۲۰۱۹ به این صورت است: Eurus ،Ori ،Yang ،Pyw ،Dy و rOtK (مربی).

شیونگ جیحان پس از مسابقات The International 8 مسیرش را از Team Serenity جدا کرد. تیم سرنیتی که از طریق شرکت در مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی به مسابقات اینترنشنال ۸ راه یافته بود، در مرحله‌ی اصلی موفق به شکست تیم Fnatic شد، ولی در مصاف با تیم OpTic Gaming طعم تلخ شکست را چشید و از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج شد. در چند وقت اخیر Pyw با تغییر نقش، در پست سه برای Team Serenity بازی می‌کرد، اما در تیم وی‌چی گیمینگ به نقش ساپورتر باز خواهد گشت. با اینکه Pyw تابه‌حال یک فصل آرام را سپری کرده، اما به‌دنبال بازیابی فرم اینترنشنال ۸ خود در کنار تیم Vici Gaming است. دو بازیکن اصلی این سازمان چینی یعنی ژانگ “Eurus” چِنگجون و زِنگ “Ori” جائویانگ بازیکنان نسبتاً حریصی هستند که روی فارم کردن حساب باز می‌کنند و این بدان معنا است که Pyw بار سنگینی را به دوش خواهد کشید تا فرصت کافی برای انجام این کار را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

تیم Vici Gaming چهار بازیکن دیگر خود را از ترکیبی که با آن به مقام پنجم-ششم مسابقات The International 9 دست یافت، حفظ می‌کند. با توجه به قهرمانی وی‌چی گیمینگ در دو رویداد میجور DPC فصل گذشته و جایگاه این تیم در مسابقات اینترنشنال ۹، بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند که این تیم مسابقات اینترنشنالی را که برای اولین بار در خاک چین برگزار می‌شد، با قهرمانی به پایان ببرد، اما این اتفاق هرگز محقق نشد. مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور این فصل که به‌صورت مشترک در تاریخ ۱۳ مهر (۵ اکتبر) برگزار می‌شود، تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات Dota Summit 11 و MDL Chengdu را مشخص خواهد کرد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده