نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹

مسابقات The International 9 در شانگهای چین برگزار می‌شود

کمپانی ولو در جریان مسابقات The International 8 اعلام کرد که مسابقات ایترنشنال سال آینده برای اولین بار در شانگهای چین برگزار خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات، کمپانی ولو در یک حرکت بی‌سابقه محل برگزاری مسابقات The International 9 را اعلام کرده است که برای اولین بار شاهد برگزاری این رویداد بزرگ در شانگهای چین خواهیم بود. اولین تورنمنت اینترنشنال در سال ۲۰۱۱ در آلمان برگزار شد و از آن زمان تا مسابقات The International 7 شاهد برگزاری این رویداد در سیاتل بودیم. کمپانی ولو در اسفندماه سال گذشته اعلام کرد که سالن کی آرنا واقع در شهر سیاتل به دلیل اعمال تغییرات نمی‌تواند محل برگزاری مسابقات The International 8 باشد و این مسابقات در سالن راجرز آرنا واقع در ونکوور برگزار می‌شود. حال کمپانی Valve با انتشار ویدیو جدیدی از برگزاری مسابقات TI9 در سالن مرسدس بنز آرنا واقع در شانگهای خبر داده است که بسته به رویداد می‌تواند میزبان ۱۸ هزار نفر باشد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در حال حاضر آخرین روز از مرحله اصلی مسابقات The International 8 در جریان است و زمان زیادی تا برگزاری فینال مسابقات باقی نمانده است که در این دیدار تیم‌های OG و PSG.LGD به مصاف هم خواهند رفت. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده