نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

فهرست رسمی بازیگران فیلم The Suicide Squad تایید شد

جیمز گان با انتشار تصویری از فهرست رسمی بازیگران فیلم The Suicide Squad رسما رونمایی کرده که حاوی نام‌های جالبی نیز است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست رسمی بازیگران فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) تایید و اعلام شده است. جیمز گان، کارگردان قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر از فهرست رسمی بازیگران این فیلم مورد انتظار از دنیای DC (دی سی) رسما رونمایی کرد که طبق آن، در این فیلم قرار است شاهد بازگشت و حضور بازیگران جدیدی چون مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، مایکل روکر، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید، پیت دیویدسون، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، میلینگ ان‌جی، خوان دیه‌گو بوتو، آلیس براگا، جولیو رویز و تیناش کجاس، باشیم. در حال حاضر بازگشت رابی در نقش هارلی کویین، کینامن در نقش ریک فلگ، کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ و دیویس در نقش آماندا والر تایید شده، اما نقش دیگر بازیگران فیلم The Suicide Squad تایید و اعلام نشده است.

فهرست رسمی بازیگران فیلم The Suicide Squad

با این حال، طبق شایعات منتشر شده، دستمالچیان در نقش پولکا-دات من (Polka-Dot Man)، ملکیور در نقش رتکچر (Ratcatcher)، سینا در نقش پیسمیکر (Peacemaker) و ایجی در نقش کینگ شارک (King Shark)، قرار است در فیلم The Suicide Squad نقش آفرینی کنند. همچنین گفته می‌شد که البا قرار بود در ابتدا نقش ددشات را در این فیلم بازی کند که در ادامه تصمیم گرفته شد تا او نقش دیگری را در فیلم بر عهده داشته باشد که در حال حاضر شایعات بازی در نقش شخصیت برنز تایگر (Bronze Tiger) بیش از هر شخصیت دیگری شنیده می‌شود که با توجه به منبع الهام گان برای ساخت فیلم The Suicide Squad نیز منطقی به‌نظر می‌رسد. همچنین روکر با اینکه حضورش در این فیلم را تکذیب کرده بود، اما در نهایت شاهد حضورش در قسمت جدید فیلم Suicide Squad هستیم که حداقل به‌نظر می‌رسد که او احتمالا قرار نیست نقش کینگ شارک را بر عهده داشته باشد.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Suicide Squad از تاریخ ۲۳ سپتامبر امسال (۱ مهر) در آتلانتا در ایالت جورجیا آغاز شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده