نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

نسخه طولانی‌ تر فیلم Spider-Man: Far From Home به سینماها خواهد آمد

سونی پیکچرز رسما نسخه طولانی‌تر فیلم Spider-Man: Far From Home را تایید و تاریخ شروع اکران این نسخه از فیلم را اعلام کرد.

اوایل این ماه بود که سرانجام فروش جهانی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا هم به پرفروش‌ترین فیلم این شخصیت در سراسر جهان تبدیل شود و هم اولین فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) باشد که به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا کرده است. علاوه‌بر این، مدتی پیش این فیلم با گذر از فیلم Skyfall (اسکای فال) به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شرکت سونی پیکچرز در سراسر جهان نیز تبدیل شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک نسخه طولانی‌تر از فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است دوباره اکران شود. پس از انتشار شایعات متعدد، سرانجام شرکت سونی پیکچرز تایید کرد که یک نسخه طولانی‌تر از فیلم مرد عنکبوتی قرار است اکران شود که حدود ۴ دقیقه طولانی‌تر از نسخه اصلی است. طبق گفته سونی، این ۴ دقیقه شامل یک صحنه اکشن از فیلم خواهدبود که تا به امروز هیچکس این صحنه را ندیده است.

Spider-Man: Far from Home

نسخه طولانی‌تر فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۲۹ آگوست امسال (۷ شهریور) به سینماها بیاید که درواقع اکران این نسخه از فیلم در هفته روز کارگر خواهد بود. درواقع این هفته اولین هفته‌ای بود که دنباله فیلم Spider-Man در ۱۰ فیلم برتر پر فروش گیشه قرار نداشت و حال این اکران دوباره با صحنه‌های بیشتر می‌تواند جان تازه‌ای را به سومین فیلم پر فروش تاریخ سونی در آمریکای شمالی دهد که پیش از این فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) با چند صحنه بیشتر دوباره اکران شد تا بتواند رکورد فیلم Avatar (آواتار) را بشکند که این نسخه با نسخه طولانی‌تر فیلم اسپایدرمن تفاوت دارد و فیلم Spider-Man 2 نسخه طولانی‌تر فیلم با تصاویر جدید است. همچنین یک هفته پس از اکران نسخه طولانی‌تر این فیلم، شاهد اکران فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) خواهیم بود.

تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده جان واتس بوده است. فیلم Spider-Man: Far From Home تا به امروز ۳۷۶.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۲.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کرده است که فروش کلی این فیلم به ۱.۱۰۹ میلیارد دلار می‌رسد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده