نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

فیلم Spider-Man: Far From Home به‌ پرفروش ترین فیلم تاریخ سونی پیکچرز تبدیل شد

فیلم Spider-Man: Far From Home با گذر از فیلم Skyfall، به‌ پر فروش ترین فیلم تاریخ سونی پیکچرز در سراسر جهان تبدیل شده است.

اوایل این ماه بود که سرانجام فروش جهانی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا هم به پرفروش‌ترین فیلم این شخصیت در سراسر جهان تبدیل شود و هم اولین فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) باشد که به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم به رکورد دیگری نیز دست یافته است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فروش جهانی فیلم Spider-Man: Far From Home تا پایان روز یکشنبه به ۱.۱۰۹ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده تا با گذر از فیلم Skyfall (اسکای فال) با فروش ۱.۱۰۸ در سال ۲۰۱۲، به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی سونی پیکچرز در سراسر جهان تبدیل شود.

فیلم Spider-Man: Far From Home تا به امروز ۳۷۶.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کرده است. همچنین این فیلم پس از فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) با فروش ۴۰۴.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ و فیلم Spider-Man با فروش ۴۰۳.۷ میلیون دلار در سال ۲۰۰۲، سومین فیلم پرفروش‌ تاریخ سونی پیکچرز در آمریکای شمالی نیز است و حال باید دید که فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) چه عملکردی را در گیشه امسال خواهد داشت و آیا خواهد توانست موفقیت قسمت قبلی را تکرار کند یا خیر. همچنین قابل انتظار است که به‌زودی ساخت فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) نیز تایید و اعلام شود.

تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده جان واتس بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده