نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

فیلم Spider-Man: Far From Home به اولین فیلم مرد عنکبوتی یک میلیاردی تبدیل شد

سرانجام فروش جهانی فیلم Spider-Man: Far From Home رسما از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا به اولین فیلم یک میلیاردی این شخصیت تبدیل شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) به اولین فیلم یک میلیارد دلاری شخصیت مرد عنکبوتی تبدیل شده است. به‌تازگی دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه مرد عنکبوتی در گیشه جهانی تبدیل شده و حال در روز پنج شنبه فروش جهانی این فیلم از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است. پس از فیلم Skyfall (اسکای‌فال)، این فیلم دومین فیلم یک میلیارد دلاری کمپانی سونی پیکچرز به حساب می‌آید. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، فروش فیلم Spider-Man: Far From Home در روز پنج شنبه به ۳۳۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۷۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان رسیده که مجموع فروش جهانی آن اکنون ۱.۰۰۵ میلیارد دلار است.

بدین ترتیب فیلم Far From Home چهلمین فیلم تاریخ سینما است که مجموع فروش جهانی آن از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده و همچنین پس از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) و فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، سومین فیلم یک میلیارد دلاری سال ۲۰۱۹ است که دو فیلم متعلق به والت دیزنی و هر سه فیلم به مارول تعلق دارند. اوایل این هفته بود که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رسما رونمایی شد که برخلاف انتظار، شاهد معرفی فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) نبودیم، اما ظاهرا این فیلم باید توسط سونی پیکچرز معرفی شود و باید دید در چه زمانی شاهد معرفی این فیلم خواهیم بود و چه زمانی این فیلم قرار است اکران شود.

تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده جان واتس بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده