نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵

تاریخ اکران قسمت جدید فیلم اره جلو افتاد

کمپانی لاینزگیت از جلو افتادن زمان اکران قسمت جدید فیلم Saw با بازی کریس راک و ساموئل ال جکسون خبر داده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که شرکت لاینزگیت از ساخت قسمت جدید فیلم Saw (اره) خبر داد که این اسپین‌آف قرار است براساس ایده‌ای از کریس راک، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی سابق برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب)، ساخته شود و از ماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم ترسناک رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت جدید فیلم اره تغییر کرده است. در حالی که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود، حال لاینزگیت تایید کرده که این فیلم ترسناک قرار است ۵ ماه زودتر و اکنون در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود. به‌نظر می‌رسد که استودیو ایمان زیادی به موفقیت قسمت جدید فیلم Saw دارد و تصمیم گرفته که در یک زمان تجاری‌تر این فیلم را نمایش دهد.

همچنین لاینزگیت به نوعی از رقابت مستقیم قسمت جدید فیلم Saw با دنباله جدید فیلم Halloween (هالووین) خودداری کرده، اما این فیلم ترسناک اکنون باید با انیمیشن Scooby-Doo (اسکوبی دوو) که با نام Scooby (اسکوبی) شناخته می‌شود، در گیشه رقابت کند. همچنین هفته پیش از اکران اسپین‌آف فیلم Saw که در واقع نهمین قسمت از مجموعه فیلم اره است، شاهد اکران فیلم Greyhound (گری هوند) و فیلم Legally Blonde 3 و هفته پس از آن شاهد اکران فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) و انیمیشن The SpongeBob Movie: It's a Wonderful Sponge (فیلم باب اسفنجی: اسفنج شگفت‌انگیز) خواهیم بود. 

کریس راک در نقش کارآگاه، ساموئل ال جکسون در نقش پدر شخصیت راک، ماریسول نیکولز با سابقه بازی در نقش کاپیتان آنجی گارزا (رئیس شخصیت راک) و مکس مینگلا در نقش ویلیام شنک (همکار شخصیت راک)، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم Saw حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. دارن لین بوسمن که وظیفه کارگردانی قسمت دوم، سوم و چهارم مجموعه اصلی فیلم Saw را بر عهده داشت، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم اره را نیز بر عهده دارد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده