نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

همکاری کریس راک و لاینزگیت در قسمت جدید فیلم اره

کمپانی لاینزگیت در حال همکاری با کریس راک برای ساخت قسمت جدید و فرعی فیلم Saw است و او به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت جدید فیلم Saw (اره) تایید و اعلام شده است. کریس راک، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی سابق برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب)، در حال همکاری با کمپانی لاینزگیت برای ساخت یک اسپین آف براساس این مجموعه ترسناک محبوب است که قسمت جدید فیلم اره برای اکران در سال آینده برنامه‌ریزی شده است. دارن لین بوسمن که وظیفه کارگردانی قسمت دوم، سوم و چهارم مجموعه اصلی را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی قسمت جدید آن را نیز بر عهده خواهد داشت و کمپانی لاینزگیت نیز بار دیگر وظیفه تولید و انتشار این فیلم ترسناک را بر عهده دارد. به نقل از هالیوود ریپورتر، جو دریک، رئیس لاینزگیت در بیانیه منتشر شده گفت:

زمانی که کریس راک به نزد ما آمد، شروع به شرح دادن جزئیات از چشم‌انداز فوق العاده‌ای که برای بازآفرینی دوباره و اسپین آف مجموعه داشت، کرد که باعث گسترش دنیای قاتل سریالی جیگساو می‌شد و ما همه با آن موافق بودیم. مجموعه Saw یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های ترسناک تاریخ سینما و یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های لاینزگیت است. فیلم جدید این مجموعه نیز مانند دیگر فیلم‌های این مجموعه باعث درگیر شدن ذهن آدم می‌شود. کریس این ایده را تصور می‌کرد که به متریال میراث مجموعه به طور کامل احترام بگذارد و در مقابل شور و هیجان و چشم‌انداز خلاقانه جدیدی را به این مجموعه ترسناک کلاسیک اضافه کند.

کریس راک

قسمت جدید فیلم Saw که هنوز نام آن اعلام نشده، برای اکران در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است که می‌تواند فیلم مناسبی برای ایام هالووین باشد. هفت فیلم اول و اصلی مجموعه Saw در طول سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ تولید و منتشر شد که داستان یک قاتل سریالی به نام جیگساو را دنبال می‌کرد، اما هنوز مشخص نیست که فیلم اسپین آف این مجموعه و ایده راک قرار است داستان و این مجموعه را در چه مسیری قرار بدهد. همچنین هنوز حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است. راک به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده داستان در قسمت جدید فیلم Saw حضور دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده