نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

مراحل فیلمبرداری قسمت جدید فیلم Saw آغاز شد

دارن لین بوسمن با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Saw با بازی کریس راک و ساموئل ال جکسون خبر داد.

ماه اردیبهشت امسال بود که شرکت لاینزگیت از ساخت قسمت جدید فیلم Saw (اره) خبر داد که این اسپین‌آف قرار است براساس ایده‌ای از کریس راک، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی سابق برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب)، ساخته شود که دارن لین بوسمن که وظیفه کارگردانی قسمت دوم، سوم و چهارم مجموعه اصلی فیلم Saw را بر عهده داشته بود، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم اره را نیز بر عهده دارد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم ترسناک رسما آغاز شده است. دارن لین بوسمن با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از آغاز مراحل فیملبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Saw از روز دوشنبه خبر داده که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و در تصویر منتشر شده تنها کلاکت فیلم‌برداری این فیلم ترسناک مورد انتظار قابل مشاهده است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Saw 

با اینکه بوسمن تنها از شروع مراحل فیلم‌برداری اسپین‌آف فیلم Saw خبر داده، اما در روی کلاکت نام تولیدی این فیلم که The Organ Donor است، دیده می‌شود که ممکن است اشاره‌ای به اتفاقات این قسمت داشته باشد. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم ترسناک در دسترس نیست. کریس راک در نقش کارآگاه، ساموئل ال جکسون در نقش پدر شخصیت راک، ماریسول نیکولز با سابقه بازی در نقش کاپیتان آنجی گارزا (رئیس شخصیت راک) و مکس مینگلا در نقش ویلیام شنک (همکار شخصیت راک)، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم Saw حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم درواقع نهمین قسمت از مجموعه فیلم اره است که مراحل ساخت آن آغاز شده است.

قسمت جدید فیلم Saw که هنوز نام آن اعلام نشده، برای اکران در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده