نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸

اولین ویدیو رسمی فیلم Spider-Man: Far From Home با محوریت دنیاهای موازی

به تازگی اولین ویدیو رسمی فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده که در آن پیتر پارکر از وجود دنیاهای موازی خبردار می‌شود.

روز دوشنبه این هفته بود که کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را منتشر کردند که این تریلر در ۲۴ ساعت اول انتشار خود بیش از ۱۳۵.۲ میلیون بار تماشا شده تا رکورد تماشای تریلرهای کمپانی سونی پیکچرز در اولین روز انتشار را بشکند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده است. در طول این ویدیو شاهد اولین ملاقات شخصیت کوینتین بک ملقب به میستریو با بازی جیک جیلنهال با پیتر پارکر با بازی تام هالند، هستیم که ظاهرا از یک ماموریت بازگشته‌اند. در طول این ویدیو کوینتین بک می‌گوید که از یک دنیای دیگر به این دنیا آمده که در واقع‌ اشاره‌ای به وجود دنیاهای موازی دارد. او می‌گوید که از دنیای Earth-833 که دنیای بک است، به این دنیا که Dimension 616 آن را معرفی کرد، آمده است. در واقع Earth-616 دنیای اصلی در کامیک‌های مارول است که حال این موضوع را در دنیای سینمایی آن نیز شاهد هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را که توسط برنامه الن شو منتشر شده، تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این در فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) به دنیاهای موازی اشاره شده بود و حال ممکن است شاهد سفر بین این دنیاها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشیم. با این حال، هنوز مشخص نیست که میستریو واقعا از دنیای دیگری به این دنیا آمده یا اینکه او تنها از وجود دنیاهای موازی خبر دارد و به دنبال پوشش ردپای خود است. علاوه بر این ویدیو، دو تصویر جدید از پشت صحنه فیلم Spider-Man: Far From Home نیز منتشر شده که پشت صحنه فیلمبرداری در ونیز را نشان می‌دهد:

Spider-Man: Far From Home

Spider-Man: Far From Home

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده