نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home رکورد تعداد بیننده‌های تریلرهای سونی را شکست

دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home موفق شد تا رکورد تعداد بیننده تریلرهای سونی پیکچرز در اولین روز انتشار را بشکند.

روز دوشنبه این هفته بود که کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را منتشر کردند که در این تریلر شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات این فیلم بودیم که در طول تریلر به فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) و دنیای موازی نیز اشاره شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از استقبال از دومین تریلر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده است. حدود ۱۳۵.۲ میلیون نفر دومین تریلر این فیلم را در ۲۴ ساعت اول انتشار آن تماشا کردند که حکایت از شکستن رکورد تریلرهای کمپانی سونی پیکچرز در اولین روز انتشار دارد. این آمار براساس تماشای این تریلر از یوتیوب، فیسبوک، توییتر و غیره، محاسبه و اعلام شده است. این رکورد پیش از این به اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home با ۱۳۰ میلیون بار تماشا، تعلق داشت که در آن زمان، رکورد تماشای فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) با ۱۱۶ میلیون بار تماشا در اولین روز انتشار، را شکسته بود. 

Spider-Man: Far From Home

فیلم Spider-Man: Homecoming در سال ۲۰۱۷ توانست ۳۳۴.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۸۸۰.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و حال باید دید که دنباله این فیلم می‌تواند چه رکوردی را در گیشه آمریکای شمالی و جهانی به نام خود ثبت کند. دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home توانسته رکورد بحث در مورد تریلر یک فیلم کمپانی سونی پیکچرز در اولین روز انتشار در شبکه‌های اجتماعی را نیز بشکند. در ۲۴ ساعت اول انتشار تریلر، بیش از ۱.۵ میلیون پیام در مورد این تریلر منتشر شد که در تاریخ سونی بی‌سابقه بوده است. با این حال، قطعا موفقیت فیلم Avengers: Endgame می‌تواند تاثیر زیادی روی استقبال طرفداران دنیای سینمایی مارول از این تریلر نیز داشته باشد و بسیاری به دنبال دیدن ماجراجویی جدید مرد عنکبوتی پس از اتفاقات این فیلم هستند.

فیلم Spider-Man: Far From Home برای اکران در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده