نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

حضور بازیگران بیشتری در اسپین آف سریال Penny Dreadful تایید شد

شبکه شوتایم از حضور سه بازیگر دیگر در اسپین آف سریال Penny Dreadful با بازی ناتالی دورمر، خبر داده است.

ماه آبان سال گذشته بود که شبکه شوتایم ساخت دنباله سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) را تایید و اعلام کرد. این سریال اسپین آف قرار است Penny Dreadful: City of Angels (پنی دردفول: شهر فرشتگان) نام داشته باشد و جان لوگان، خالق سریال اصلی، به‌عنوان شورانر، سازنده، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این سریال باز خواهد گشت.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر دیگر در سریال Penny Dreadful: City of Angels تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، ایمی مدیگان با سابقه بازی در فیلم Twice in a Lifetime (برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده است)، برنت اسپاینر با سابقه بازی در سریال Star Trek: The Next Generation (پیشتازان فضا: نسل بعدی) و لین شی با سابقه بازی در مجموعه فیلم Insidious (توطئه‌آمیز)، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران دنباله سریال Penny Dreadful اضافه شده‌اند.

 ایمی مدیگان، برنت اسپاینر و لین شی

اطلاعاتی از نقش این سه بازیگر در دسترس نیست، اما علاوه بر مدیگان، اسپاینر و شی، ناتالی دورمر در نقش ماگدا، دنیل زوواتو در نقش تیاگو وگا، جسیکا گارزا در نقش جوزفین وگا، جاناتان نیبس در نقش متئو وگا، نیتن لین در نقش لوئیس میچنر، روری کینیار در نقش هیولای فرانکنشتاین، آدریانا بارازا و کری بیشی، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در  سریال Penny Dreadful: City of Angels تایید و اعلام شده است. فیلمبرداری و تولید این سریال قرار است طی سال ۲۰۱۹ انجام شود و انتظار می‌رود که اسپین‌آف سریال Penny Dreadful در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه شوتایم به روی آنتن برود. پاکو کابساس که پیش از این وظیفه کارگردانی چهار قسمت از سریال Penny Dreadful بر عهده داشته بود، قرار است قسمت پایلوت یا آزمیشی سریال Penny Dreadful: City of Angels و چند قسمت دیگر این سریال را نیز کارگردانی کند.

اتفاقات سریال Penny Dreadful: City of Angels در لس آنجلس سال ۱۹۳۸ جریان دارد و در واقع یک دنباله معنوی برای سریال Penny Dreadful است. زمانی که یک قتل بسیار خشن تمام شهر را در شوک فرو می‌برد، کارآگاه تیاگو وگا درگیر یک داستان که نشان دهنده تاریخ لس آنجلس است، می‌شود. این تاریخ از ساخت نخستین بزرگراه‌های شهر و سنت‌ها و فرهنگ عمیق مکزیکی-آمریکایی تا اقدامات خطرناک جاسوسی رایش سوم و ظهور تبلیغ رادیویی شامل خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده