نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵

روری کینیار در سریال Penny Dreadful: City of Angels حضور خواهد داشت

روری کینیار، بازیگر سریال Penny Dreadful، در دنبالهٔ این سریال هم حضور خواهد داشت و البته نقش شخصیتی که ایفا خواهد کرد، مشخص نشده است.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، روری کینیار، بازیگر بریتانیایی سینمای هالیوود که در مجموعهٔ ابتدایی Penny Dreadful (پنی دردفول) حضور داشت، به لیست بازیگران دنبالهٔ این سریال با عنوان Penny Dreadful: City of Angels (پنی دردفول: شهر فرشتگان) شبکه شوتایم پیوست. روری کینیار بازیگر خوشنامی است و در فیلم‌های معروفی چون Skyfall (اسکای‌فال)، Quantum of Solace (ذره‌ای آرامش)، The Imitation Game (بازی تقلید) و Man Up (مرد باش) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. وی همچنین در اولین قسمت سریال Black Mirror (آینهٔ سیاه)، حضور داشت و بسیاری از بینندگان تلویزیونی وی را با بازی در آن مجموعه و آن قسمت سردردآور به یاد دارند.

جان لوگان، خالق سریال اصلی، که به‌عنوان شورانر، سازنده، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Penny Dreadful: City of Angels حضور خواهد داشت، در رابطه با حضور دوبارهٔ روری کینیار در دنبالهٔ مجموعهٔ Penny Dreadful چنین گفت:

بر کسی پوشیده نیست که روری کینیار یکی از محبوب‌ترین بازیگران من روی کرهٔ زمین است و کار کردن با وی در مجموعهٔ ابتدایی، بسیار برای من الهام‌بخش و مفید بود؛ آن اندازه که نقشی برای وی در سریال Penny Dreadful: City of Angels نوشتم و بسیار هیجان‌زده‌ام که وی به تیم ما پیوسته است.

اتفاقات سریال Penny Dreadful: City of Angels در لس آنجلس سال ۱۹۳۸ جریان دارد و در واقع یک دنبالهٔ معنوی برای سریال Penny Dreadful است. زمانی که یک قتل بسیار خشن تمام شهر را در شوک فرو می‌برد، کارآگاه تیاگو وگا درگیر یک داستان که نشان‌دهنده تاریخ لس آنجلس است، می‌شود. این تاریخ از ساخت نخستین بزرگراه‌های شهر و سنت‌ها و فرهنگ عمیق مکزیکی-آمریکایی تا اقدامات خطرناک جاسوسی رایش سوم و ظهور تبلیغ رادیویی شامل خواهد شد. ناتالی دورمر نیز قرار است نقش شخصیتی به نام ماگدا را بازی کند که یک شیطان ماورالطبیعه است که می‌تواند ظاهر هر کسی را انتخاب کند و در سراسر داستان با شکل‌های مختلفی ظاهر شود. شخصیت ماگدا کاریزماتیک، باهوش و مانند یک آفتاب پرست که می‌تواند تغییر رنگ و ظاهر دهد، توصیف شده است؛ ماگدا یک دشمن خطرناک و متحد ارزشمند است.

Penny Dreadful: City of Angels

مایکل آگیلار و جیمز بگلی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند. دنیل زوواتو که با ایفای نقش شخصیت جک در سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) شبکه AMC نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در فیلم‌های سینمایی معروف از ژانر وحشت چون Beneath (زیر)، It Follows (او تعقیب می‌کند) و Don't Breathe (نفس نکش) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته نیز در سریال Penny Dreadful: City of Angels حضور خواهد داشت.

روری کینیار در اولین قسمت سریال Black Mirror حضور داشت و بسیاری از بینندگان تلویزیونی وی را با بازی در آن مجموعه و آن قسمت سردردآور به یاد دارند

سریال Penny Dreadful در سال ۲۰۱۶ و پس از ساخت سه فصل از آن لغو شد و این سریال برای فصل چهارم تمدید نشد. سریال Penny Dreadful نامزد دریافت ۱۳ جایزه اِمی، یک جایزه گلدن گلوب برای اوا گرین و سه جایزه بفتا شده است. با این حال، در سریال Penny Dreadful: City of Angels شاهد بازگشت اوا گرین نخواهیم بود و در سریال شخصیت‌های جدیدی حضور دارند.

علاوه بر روری کینیار، دنیل زوواتو در نقش تیاگو وگا، جسیکا گارزا در نقش جوزفین وگا و جاناتان نیبس در نقش متئو وگا، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در  سریال Penny Dreadful: City of Angels تأیید و اعلام شده است. همچنین ناتالی دورمر که با سریال The Tudors (تودورها) شناخته شد، اما طی این سال‌ها او بیشتر برای بازی در نقش مارجری تایرل در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) معروف شده است، از بازیگران اصلی سریال Penny Dreadful: City of Angels است. دورمر همچنین در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون قسمت اول و دوم فیلم The Hunger Games: Mockingjay (هانگر گیمز: زاغ مقلد)، فیلم Rush (شتاب)، فیلم In Darkness (در تاریکی)، فیلم Patient Zero، فیلم The Forest (جنگل) و سریال Picnic at Hanging Rock نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده