نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

ناتالی دورمر به جمع بازیگران سریال Penny Dreadful: City of Angels پیوست

ناتالی دورمر، بازیگر سریال Game of Thrones، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال Penny Dreadful: City of Angels اضافه شده است.

ماه آبان امسال بود که شبکه شوتایم ساخت دنباله سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) را تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است Penny Dreadful: City of Angels (پنی دردفول: شهر فرشتگان) نام داشته باشد و جان لوگان، خالق سریال اصلی، به‌عنوان شورانر، سازنده، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال Penny Dreadful: City of Angels تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، ناتالی دورمر به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و قرار است نقش اصلی آن را بازی کند. اتفاقات سریال Penny Dreadful: City of Angels در لس آنجلس سال ۱۹۳۸ جریان دارد و در واقع یک دنباله معنوی برای سریال Penny Dreadful است.

زمانی که یک قتل بسیار خشن تمام شهر را در شوک فرو می‌برد، کارآگاه تیاگو وگا درگیر یک داستان که نشان دهنده تاریخ لس آنجلس است، می‌شود. این تاریخ از ساخت نخستین بزرگراه‌های شهر و سنت‌ها و فرهنگ عمیق مکزیکی-آمریکایی تا اقدامات خطرناک جاسوسی رایش سوم و ظهور تبلیغ رادیویی شامل خواهد شد. دورمر قرار است نقش شخصیتی به نام ماگدا را بازی کند که یک شیطان ماور الطبیعه است که می‌تواند ظاهر هر کسی را انتخاب کند و در سراسر داستان با شکل‌های مختلفی ظاهر شود. شخصیت ماگدا کاریزماتیک، باهوش و مانند یک آفتاب پرست که می‌تواند تغییر رنگ و ظاهر دهد، توصیف شده است. ماگدا یک دشمن خطرناک و متحد ارزشمند است. 

علاوه بر دورمر، دنیل زوواتو در نقش تیاگو وگا، جسیکا گارزا در نقش جوزفین وگا و جاناتان نیبس در نقش متئو وگا، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در  سریال Penny Dreadful: City of Angels تایید و اعلام شده است. دورمر با سریال The Tudors (تودورها) شناخته شد، اما طی این سال‌ها او بیشتر برای بازی در نقش مارجری تایرل در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شناخته شده است. دورمر همچنین در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون قسمت اول و دوم فیلم The Hunger Games: Mockingjay (هانگر گیمز: زاغ مقلد)، فیلم Rush (شتاب)، فیلم In Darkness (در تاریکی)، فیلم Patient Zero، فیلم The Forest (جنگل) و سریال Picnic at Hanging Rock نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده