نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

ساخت دنباله سریال Penny Dreadful تایید شد

شبکه شوتایم از ساخت دنباله سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) خبر داد که در آن شاهد دوره و شخصیت‌های جدید خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله سریال Penny Dreadful تایید و اعلام شده است. شبکه شوتایم ضمن تایید رسمی این خبر اعلام کرد که نام این سریال قرار است Penny Dreadful: City of Angels (پنی دردفول: شهر فرشتگان) باشد. جان لوگان، خالق سریال اصلی، به‌عنوان شورانر، سازنده، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. مایکل آگیلار و جیمز بگلی نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید سریال Penny Dreadful: City of Angels در طول سال ۲۰۱۹ آغاز شود. سریال City of Angels در واقع یک نسخه معنوی از داستان سریال Penny Dreadful است که اتفاقات آن در دوره ویکتوریایی لندن جریان داشت.

با این حال، اتفاقات دنباله سریال Penny Dreadful در سال ۱۹۳۸ و در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا آغاز خواهد شد که فرهنگ آمریکایی-مکزیکی در حال رشد و گسترش در این شهر است که باعث تنش‌های اجتماعی نیز شده است. در داستان این سریال به اختلاف میان شخصیت‌های سریال که گروهی با خدای سانتا مورته یا فرشته مرگ و گروهی با شیطان متحد شده‌اند، پرداخته خواهد شد. طبق گفته شبکه شوتایم در طول سریال قرار است شاهد اسطوره‌های پنهان جدید و معضلات اخلاقی در این دوره تاریخی نیز باشیم. گری لوین، مدیر برنامه‌های شوتایم در مورد این سریال گفت:

زمانی که جان لوگان با ایده اصلی افسانه پنی دردفول به نزد ما آمد، ما خیلی هیجان زده بودیم و حال به بررسی و جستجوی روح انسان و جهان در کالیفرنیا خواهیم پرداخت. سریال Penny Dreadful: City of Angels وعده یک حماسه فوق العاده از عشق خانوادگی در برابر هیولاهای وحشتناکی که اطراف ما و درون ما را فرا گرفته است، می‌دهد.

Penny Dreadful: City of Angels

لوگان در مورد سریال Penny Dreadful: City of Angels گفت:

ما تصمیم گرفتیم که دیگر خط داستانی سریال Penny Dreadful را در لندن ادامه ندهیم و اتفاقات سریال Penny Dreadful: City of Angels در یک دوره تاریخی با آگاهی اجتماعی جریان خواهد داشت. ما اکنون با تاریخ خاصی مواجه خواهیم بود و با دنیای واقعی سیاسی، مذهبی، اجتماعی و مشکلات نژادی مواجه هستیم. در سال ۱۹۳۸، لس آنجلس به سوالات سختی در مورد آینده و روحش پاسخ خواهد داد. شخصیت‌های ما نیز باید همین کار را انجام دهند. پاسخ‌ها ساده نیست و این سوال‌ها قدرتمند هستند و شخصیت‌ها را با چالش‌های اخلاقی زیادی مواجه خواهند کرد.

سریال Penny Dreadful در سال ۲۰۱۶ و پس از ساخت سه فصل از آن لغو شد و اتفاقات سریال با یک پایان ناامید کننده برای طرفداران به پایان رسید و هیچگاه این سریال برای فصل چهارم تمدید نشد. سریال Penny Dreadful تاکنون نامزد دریافت ۱۳ جایزه امی، یک جایزه گلدن گلوب برای اوا گرین و سه جایزه بفتا شده است. با این حال، در سریال Penny Dreadful: City of Angels شاهد بازگشت اوا گرین نخواهیم بود و در سریال شخصیت‌های جدیدی حضور دارند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده