نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

جیمز وان: ساخت فیلم جدید Mortal Kombat هنوز در جریان است

به تازگی اخباری به گوش رسیده است که خبر از ادامه روند ساخت فیلم سینمایی جدید از مجموعه «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) می‌دهد. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

جیمز وان، تهیه کننده فیلم Mortal Kombat و کارگردان فیلم‌های «سریع و خشمگین ۷» (Furious ۷)، «اره» «Saw»  و «احضار روح» (The Conjuring)، در مصاحبه‌ای با آی‌جی‌ان در رابطه با روند ساخت فیلم «مورتال کامبت» صحبت‌های انجام داد. وی که سال گذشته به تیم سازنده فیلم پیوست در این رابطه گفت:

این فیلم هنوز در حال توسعه است. من از کودکی عاشق این مجموعه بازی‌ها بودم و ساخت این فیلم برایم لذت بخش خواهد بود. من حتی فیلم‌های ساخته شده از روی مجموعه را نیز دوست داشتم.

وی در ادامه در رابطه با رسیدن زمان ساخت یک اثر خوب صحبت کرد:

نکته مهم این است که کار را درست انجام دهیم. نمی‌خواهم در ساخت فیلم عجله کنم. در نتیجه فعلا تمرکز خود را روی مسیر حرکت مجموعه گذاشته‌ایم. فکر می‌کنم این موضوع از عجله کردن در کار و ساخت یک اثر بی‌کیفیت، مهم‌تر است.

ساخت یک اثر با کیفیت دقیقا همان چیزی است که هواداران در شرایط کنونی طلب می‌کنند و این موضوع که ساخت فیلم بدون عجله در حال پیگیری است، امیدوار کننده است.

اطلاعات کمی در رابطه با فیلم منتشر شده‌اند. داستان این فیلم توسط اورن اوزیل در حال نگارش است. این نویسنده سابقه نویسندگی مجموعه کوتاه تحسین شده به نام «مورتال کامبت: میراث» (Mortal Kombat: Legacy) را در کارنامه خود دارد. ساخت فیلم جدید مجموعه «مورتال کامبت» در کامیک کان سال ۲۰۱۳ توسط لنس اسلون تایید شد و گفته شد قرار است فیلم‌های مجموعه با تاریخ انتشار بازی‌ها هماهنگ باشند.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده