نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

برادران نی فیلم Masters of the Universe را کارگردانی خواهند کرد

کمپانی سونی به‌تازگی برادران نی یعنی آدام و آرون را استخدام کرده تا جدیدترین اثر این کمپانی یعنی فیلم اربابان جهان (Masters of the Universe) را کارگردانی کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در طی گزارش جدید خود عنوان کرد که کمپانی سونی پیکچرز از برادران نی خواسته که کارگردانی یکی از جدیدترین آثار این کمپانی یعنی فیلم Masters of the Universe (اربابان جهان) را برعهده بگیرند. این دو برادر تازه وارد قرار است جایگزین کارگردان قبلی این پروژه یعنی دیوید اس. گویر خالق سریال Krypton (کریپتون)، کارگردان فیلم Blade: Trinity (تیغه: سه گانگی) و طراح داستان فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) بشوند. اگرچه دیوید گویر از سِمت کارگردانی کنار گذاشته شده اما همچنان قرار است به‌عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده در این پروژه حضور داشته باشد.

برادران نی با ساخت فیلم Band of Robbers (دسته سارقان) و اکران آن در سال ۲۰۱۵ توانستند توجه تمامی اعضای اصلی صنعت فیلمسازی را به خود جلب کنند. داستان فیلمنامه این اثر که سبکی جنایی، کمدی و هیجان انگیز دارد، براساس کتاب‌های مارک توین که با نام ماجراهای تام سایر (The Adventures of Tom Sawyer) و ماجراهای هاکلبری فین (Adventures of Huckleberry Finn) منتشر شده، نوشته شده است. کایل گالنر، متیو گری گابلر، ملیسا بنویست، دانیل ادوارد مورا، اریک کریستین اولسن، هانیبال بورس و استیون لانگ از جمله هنرمندانی بودند که در فیلم دسته سارقان حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته بودند.

کمپانی اسباب‌بازی‌سازی متل که به بزرگ‌ترین اسباب‌‌بازی‌ساز دنیا مشهور است، خط تولید اسباب‌بازی‌های Masters of the Universe را در سال ۱۹۸۲ کلید زد. با ساخت این سری اسباب بازی، افسانه‌ای درباره نبرد همیشگی خدا و شیطان یا همان خیر و شر در سیاره اترنیا (Eternia) را به وجود آورد. از طرف دیگر یک انیمیشن سریالی هم بر اساس دنیای این شخصیت‌ها با نام He-Man and the Masters of the Universe (هی-من و اربابان جهان) ساخته شد که به مدت دو سال به روی آنتن رفت. علاوه بر این انیمیشن سریالی، یک سری کتاب کامیک هم بر اساس این شخصیت‌های محبوب نوشته و منتشر شده و انیمیشنی فرعی هم با نام She-Ra: Princess of Power (شی-را: شاهزاده قدرت) ساخته شده و به روی آنتن رفته. یک سری بازی ویدئویی هم بر این اساس ساخته و عرضه شده است. 

He-Man

در سال ۱۹۸۷ کمپانی کانن فیلمز یک فیلم لایو اکشن از این مجموعه تولید و منتشر کرد. در این لایو اکشن سینمایی، این دولف لاندگرن بود که در نقش شخصیت هی-من به ایفای نقش پرداخت. با وجود این، در همان زمان پخش، محبوبیت مجموعه آثار مرتبط با شخصیت‌های دنیای Masters of the Universe در حال کاهش بود. همین موضوع باعث شد که در همان سال، کار خط تولید این سری اسباب‌بازی متوقف شود. البته تلاش کمپانی‌ها به همینجا ختم نشد و بعد از گذشت مدتی آنها دوباره تلاش کردند که محبوبیت این شخصیت‌ها را بازگردانند و برای این کار هم یک خط تولید جدید برای اسباب بازی خود به راه انداختند و یک انیمیشن سریالی جدید هم تولید کردند.

فیلم Masters of the Universe قرار است توسط تاد بلک، جیسون بلومنتال و همچنین استیو تیچ از طرف کمپانی اسکیپ آرتیستس (Escape Artists) تهیه کنندگی شود. برخی از اعضای اصلی و مدیران کمپانی متل (Mattel) یعنی جولیا پیستور و دیوید واس قرار است تهیه کنندگان اجرایی این اثر باشند. همچنین لازم به ذکر است که متیو میلام از کمپانی سونی پیکچرز هم قرار است بر روند تولید این اثر نظارت کند.

فیلم Masters of the Universe برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۷ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده