نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

نویسندگان فیلم Iron Man فیلمنامه فیلم Masters of the Universe و He-Man را می‌نویسند

کمپانی سونی پیکچرز در آستانه توافق نهایی با نویسندگان فیلم Iron Man برای نوشتن فیلمنامه فیلم Masters of the Universe و He-Man است.

مدتی می‌شود که کمپانی سونی پیکچرز در تلاش است تا اقتباسی سینمایی براساس مجموعه‌ اسباب‌بازی و انیمیشن‌های کلاسیک Masters of the Universe تولید و منتشر کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسندگان فیلمنامه فیلم Masters of the Universe و فیلم He-Man (هی-من) انتخاب و معرفی شده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، آرت مارکوم و مت هالووی که پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Iron Man محصول سال ۲۰۰۸ را در کارنامه خود داشتند، در آستانه توافق نهایی با سونی پیکچرز برای نوشتن فیلمنامه این فیلم و بازنویسی کامل آن هستند. آدام و آرون نی که بیشتر با نام برادران نی شناخته می‌شوند و سابقه کارگردانی فیلم Band of Robbers را در کارنامه دارند، وظیفه کارگردانی فیلم Masters of the Universe را بر عهده خواهند داشت.

کمپانی متل که به بزرگ‌ترین اسباب‌بازی‌ساز دنیا مشهور است، ساخت سری اسباب‌بازی‌های Masters of the Universe را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد. پس از آن، انیمیشن، کمیک و بازی‌های ویدیویی زیادی در این مجموعه ساخته و منتشر شدند که داستان آن‌ها نبرد بین قهرمانی به‌نام He-Man و یک دشمن شرور به اسم «سلکتور» را در سیاره‌ی «اترنیا» روایت می‌‌کند. در سال ۱۹۸۷ کمپانی کانن فیلمز یک فیلم لایو اکشن از این مجموعه تولید و منتشر کرد که در این فیلم دولف لاندگرن در نقش شخصیت هی-من به ایفای نقش پرداخته بود، اما در آن زمان محبوبیت این سری در حال کاهش بود و یک سال پس از اکران این فیلم، تولید اسباب‌بازی‌های مجموعه متوقف شد و حال سونی پیکچرز به دنبال بازسازی این مجموعه محبوب قدیمی است.

در حال حاضر فیلم Masters of the Universe برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۷ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است، اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که این فیلم در این تاریخ اکران شود و احتمالا در آینده نزدیک سونی پیکچرز اطلاعات بیشتری را در این رابطه به اشتراک خواهد گذاشت. علاوه بر فیلم Iron Man، مارکوم و هالووی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) و فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) را نیز بر عهده داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده