نویسنده: یونس بهرامی
// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

سریال ویچر در محلی خیره‌کننده فیلمبرداری می‌شود

در تصاویر جدیدی که منتشر شده است، مجارستان به‌عنوان محل فیلم‌برداری سریال ویچر، خیره‌کننده به نظر می‌رسد. 

از زمانی که شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) اعلام کرد که در حال ساخت سریالی با اقتباس از سری داستان‌های ویچر (The Witcher) است، اطلاعات منتشر شده از این سریال بسیار ناچیز بوده‌اند. تنها می‌دانیم که هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت آو ریویا، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، جودی می در نقش ملکه Calanthe و چند بازیگر دیگر در این سریال ایفای نقش دارند. 

اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون پیرامون این سریال، فیلم کوتاه و مخدوشی در ساب‌ردیت r/netflixwitcher منتشر شده که بخشی از محل فیلم‌برداری این سریال را فاش می‌کند: قلعه‌ی Vajdahunyad در شهر بوداپست، کشور مجارستان. در کنار لهستان (جایی که این مجموعه در آن متولد شد)، مجارستان یکی از کشورهایی است که بخش زیادی از فیلم‌برداری در آن انجام می‌شود. متأسفانه کلیپ منتشرشده، به اندازه‌ی کافی واضح نیست و نمی‌تواند قلعه‌ی نام‌برده را به‌خوبی نشان دهد. 

در نتیجه، اکانت توییتری که برای ساب‌ردیت r/netflixwitcher ایجاد شده است، تحقیقاتی انجام داده و توانست تصاویر این قلعه‌ی باشکوه را پیدا کند. این تصاویر که بسیار خیره‌کننده هستند، ما را با یکی از محل‌های فیلم‌برداری این سریال آشنا می‌کنند. در این توییت می‌توانید متن و تصاویر را مشاهده کنید: 

دیروز کلیپی از محل فیلم‌برداری ما در قلعه‌ی Vajdahunyad منتشر شد. با این‌که جالب به نظر می‌رسید، اما بسیار کوتاه بود و نمی‌توانست عظمت و شکوه کامل این قلعه را نشان بدهد. این تصاویر را برای آشنایی اجمالی با جهان ویچر نگاه کنید. 

با این‌که هنوز مطمئن نیستیم که چه مقدار از این قلعه قرار است در این سریال نمایش داده شود، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که تیم سازنده بتواند صحنه‌های شگفت‌انگیزی در این قلعه خلق کند. 

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این سریال مشخص نشده است، اما می‌دانیم که فصل اول سریال که شامل هشت قسمت خواهد بود، تا سال آینده منتشر نخواهد شد. اما جدا از تاریخ عرضه، می‌توان انتظار داشت که محصول نهایی بتواند رضایت بینندگان را جلب کند؛ زیرا شبکه‌ی نتفلیکس از سریال بسیار راضی است و احتمال تمدید زودهنگام فصل‌های آینده وجود دارد. علاوه بر این، بازیگر نقش تریس مریگولد و دیگر بازیگرهای این سریال معرفی شدند

گرچه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، ساخته‌ی استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، آخرین نسخه از این سری با حضور گرالت بود، اما هنوز هم در گوشه و کنار اخباری از این بازی می‌شنویم. بازی Gwent: The Witcher Card Game توانسته به اثر تحسین‌برانگیزی تبدیل شود و به‌روزرسانی‌های متعددی دریافت کند. این بازی کارتی متمرکز بر جهان ویچر، به‌زودی برای گوشی‌های موبایل هم عرضه خواهد شد


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده