نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

بازی Gwent: The Witcher Card Game برای گوشی‌های موبایل تایید شد

بازی کارتی Gwent: The Witcher Card Game در تاریخی نامشخص از سال جاری، راهی پلتفرم‌های اندروید و آیفون خواهد شد.

اگر بازی The Witcher 3: Wild Hunt، اثر تحسین‌شده‌ی استودیو سی دی پراجکت رد را تجربه کرده باشید، حتما با مینی‌گیم‌های جذاب آن که «گوئنت» نام دارند مواجه شده‌اید؛ بازی‌های کارتی جذابی که چالش‌ها و مکانیک‌هایشان، استودیو لهستانی را به‌ساخت اثری مستقل با محوریتشان واداشت و طی این مدت، شاهد انتشار بازی Gwent: The Witcher Card Game بودیم؛ بازی جذابی که مکانیک‌ها و چالش‌هایش آن را به‌اثری مورد توجه تبدیل کرد و تا همین امروز، سازندگان از بازی به‌بهترین شکل ممکن پشتیبانی و بسته‌های الحاقی مختلفی را برایش منتشر کرده‌اند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، آگاه شدیم که تیم سی دی پراجکت رد تصمیم گرفته است تا بازی را برای گوشی‌های هوشمند نیز پورت کند و در نتیجه، گیمرهای بیشتری این اثر جذاب را تجربه کنند. کارگردان بازی یعنی جیسون سلاما پیرامون انتشار بازی برای گوشی‌های هوشمند چنین گفته است:

در کنار جلوه‌های بصری زیبا، ما از تکنولوژی‌ GOG Galaxy استفاده کردیم تا بازیکنان موبایل به‌بهترین شکل ممکن بتوانند از بخش چندنفره‌ی بازی لذت ببرند. استودیو ما قرار است با این بازی، یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده با جلوه‌های گرافیکی جذاب را به گوشی‌های هوشمند بیاورد که برای انتشار اطلاعات بیشتر از آن در روزهای آتی امسال، نمی‌توانم صبر کنم.

گفتنی است که این بازی در تاریخی نامشخص از سال جاری، راهی دستگاه‌های آیفون می‌شود و سپس، در دسترس دارندگان گوشی‌های مجهز به اندروید قرار خواهد گرفت. بازی Gwent: The Witcher Card Game را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده